Re: rak pluc

1. Data: 2002-07-29 18:53:54

Temat: Re: rak pluc
Od: "Kinga" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kinga" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:ai3vnr$45v$1@news.tpi.pl...

Przepraszam,coś niechcący wcisnęłam.

> [...]

Mój mąż /młody człowiek/również zrezygnował z dalszego leczenia i przyznam
,że jego stan fizyczny i psychiczny znacznie sie poprawił.
Medycyna już niewiele miała mu do zaproponowania
Nic na siłę.

Hospicja-masz tam bezpłatną opiekę lekarz,psychologa i socjologa.Całą dobę
telefon kontaktowy co jest b.ważne przy chor.nowotworowych

> pewnie

Znajdź innego lekarza ,my mieliśmy podobną sytuację.
Nikt się nie obraził,no może troszeczkę.

Nie jest zamknięta.Porozmawiaj szczerze z lekarzem-to też człowiek.
Pozdrawiam.Kinga