rak u dzieci

21. Data: 2002-05-15 12:04:08

Temat: Re: rak u dzieci
Od: "ja\(dzia\)" <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rak, a właściwie nowotwór ( bo rak to nowotwór kom. nabłonkowych), to
tkanka, której komórki mają zaburzony mat. genetyczny. Tracą one pewne cechy
właściwe komórkom zdrowym, a nabywają nowych. Mutacja taka zachodzi
spontanicznie w setkach komórkach naszego organizmu codziennie, ale nasz
system odpornościowy rozpoznaje i niszczy takie komórki. Może się jednak
zdarzyć, iż taka komórka zostanie " przeoczona" i stanie się początkiem guza
nowotworowego. Do takich mutacji może predysponować dieta, uwarunkowania
genetyczne, mogą ją powodować różne czynniki fizyczne i chemiczne. Ale nie
muszą. Tak naprawdę znamy dziesiątki czynników narażających, ale nawet gdyby
komuś udało się ustrzec wszystkich z nich, wcale nie znaczy że na nowotwór
nie zachoruje. Na to wcale nie trzeba sobie "zasłużyć". Mutacja może
zachodzić, jak już napisałam, spontanicznie.
Co więcej, są nowotwory, które występują głównie lub wyłącznie w wieku
dziecięcym. Niektóre można w pewnym sensie " przewidzieć", inne się po
prostu zdarzają.
Jeśli jesteś bliżej zainteresowany tematem, polecam lekturę podręcznika
patomorfologii ( anatomii patologicznej)- najlepiej dla studentów medycyny-
wiedza rzetelna, a wyłożona w sposób w miarę prosty ( choć może się przydać
pomoc jakiegoś studenta lub lekarza).
Aha, żeby wiedza była rzetelna powinien to być podręcznik nie starszy niż
5-8 lat.

--
ja(dzia)
j...@k...net.pl

22. Data: 2002-05-15 23:26:02

Od: "kd" <xxlmarta@usun_to_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Istnieją jeszcze inne czynniki kancerogenne:
> 1. Szkodliwe promieniowanie występujące
> nad skrzyżowaniami siatki geobiologicznej i cieków wodnych
> oraz uskoków geologicznych.
A jakie to promieniowanie - jonizujące czy duchowo-astralno-odbytnicze ?

> Podczas swojej 20-letniej praktyki stwierdziłem,
> że po wielu latach spania dokładnie w tym samym miejscu
> nad w/w strefami zakłóceń radiestezyjnych występują nowotwory:
> * w piersi po 3-4 latach
> * w wątrobie po 5-6 latach
> * w mózgu po 7-9 latach
Rozumiem, że były to badania z podwójną ślepą próbą i randomizowane, a nie
jakieś tam pseudonaukowe banialuki

> 2. Podczas swojej 20-letniej praktyki stwierdziłem też,
> że nagłe zmniejszenie odporności organizmu
> powstałe wskutek urazów psychicznych u dziecka
> utrzymujące się potem długotrwale (ponad dwa tygodnie)
> przy występowaniu czynnika ad.1
> oraz któregoś z czynników wymienionych przez przedmówcę
> powoduje powstanie po miesiącu złośliwego guza mózgu.
aha

> Najczęstsze przyczyny skrytych urazów psychicznych u dzieci to:
> - podsłuchanie przez dziecko rozmowy o rozwodzie rodziców
> - częste kłótnie rodziców w obecności dziecka.
No tak

> z poważaniem
> Sza-man
Lepiej już sza ... ;-)

23. Data: 2002-05-16 07:26:32

Temat: Re: Odp: rak u dzieci
Od: Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sza-Man wrote:

> Podczas swojej 20-letniej praktyki stwierdziłem,
> że po wielu latach spania dokładnie w tym samym miejscu
> nad w/w strefami zakłóceń radiestezyjnych występują nowotwory:
> * w mózgu po 7-9 latach

To straszne brednie.
1) ile tych nowotworów widziałeś podczas tej dwudziestoletniej praktyki?
2) ile nadzorowałeś osób śpiących po wiele lat dokładnie w tym samym
miejscu, u których nie wystąpiły nowotwory?

Leszek

24. Data: 2002-05-16 21:43:36

Od: "Norbert" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na drzewo... banany pompowac...

25. Data: 2002-05-16 21:47:45

Od: "Norbert" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak, tak, wegetarianie, czlowiek jest wszystkozerca i miesko nie szkodzi
:-(=

--
Norbert Kruk
n...@s...pl

26. Data: 2002-05-16 22:01:21

Od: Peyton <peyton/@/ipolska.pl> szukaj wiadomości tego autora

Norbert wrote:

> Tak, tak, wegetarianie, czlowiek jest wszystkozerca i miesko nie szkodzi

pogadamy za 40 lat.

--

--[maksymy gorkiego]
PRAWO SPRINKLE'A:

27. Data: 2002-05-17 14:05:08

Od: "magnezytka" <a...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

A jeśli dziecko wychowuje sie bez tatusia ? Jakie rozmowy i z kim są
niebezpieczne?

28. Data: 2002-05-19 22:23:44

Od: "Mąci Pajton" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dokładnie, zbyt proste. Podobno kazdego dnia w kazdym organixmie
> tworzone jest kilka komórek rakowych. Jednak większosc z nich prawidłowo
> działajacy sysyem odpornosciowy eliminuje. ----- Z "Discovery"
>
> Katarzyna

Tych komórek jest nieco więcej, bo - prawdopodobnie około 300 tysięcy. Ale
organizm ma służby rozpoznawczo-porządkowe, które je niszczą na czas. U
dzieci nie chodzi o narażenie na czynniki zewnętrzne - kancerogeny, ale
głównie nieprawidłowe funkcjonowanie ACRC - czyli klonów fagów
zaprogramowanych na usuwanie wszystkiego, co ma nieprawidłowy genom (bo rak,
a ogólniej - nowotwór złośliwy) jest chorobą genomu. Dlatego też nowotwory u
dzieci są zdecydowanie inne, niż u dorosłych i albo dotyczą tkanek wysoko
zróżnicowanych - wtedy to błąd własnej "artylerii", albo są nisko
zróżnicowane - wtedy to może być np. genetyczna wada w łańcuchu telomerazy -
enzymu zmuszającego komórkę starą do zaprzestania mnożenia się.

---

29. Data: 2002-05-20 20:42:50

Od: "Mąci Pajton" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sza-Man <w...@b...lublin.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:abs5ah$tg9$...@n...lublin.pl...

> [...]
> Sza-man
>
> To nie ten adres... Poza tym żaden złośliwy guz mózgu nie powstaje w jeden
miesiąc. Praktykuję co prawda trochę krócej, ale za to... jak by to
powiedzieć... dogłębniej...

---

30. Data: 2002-05-20 20:47:29

Od: "Mąci Pajton" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Peyton <p...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@i...pl...

> wcale nie brakuje tego slowa. dieta wegetarianska zmniejsza
> prawdopodobienstwo zachorowania na nowotwory o polowe. moze dla ciebie
> to zawracanie glowy, ale ja ciesze sie kiedy mam o kolejny kancerogen
> mniej.
>
> -- No, niestety - tzw. zdrowa dieta, makrobiotyka itp, to pomyłka. Nie
należy miąchać stylu życia i filozofii z rzeczywistą wiedzą. Zeń-szeń tylko
dlatego działa, ze jego korzeń przypomina człowieczka. I do tego ta cała
reszta. Czy wiesz, ile kancerogenów jest w marchewce - nawet tej z uprawy
biodynamicznej? Bo ja nie wiem. Ale na pewno są, tyle tylko, że nie wiem
ile.

> -- [pppoezja] --
> Tak więc te kreski, lecz chwalić nie będę
> Ja siebie więcej, bo samochwał śmierdzi,
> Na przyzbie sobie staruszek zasiędę,
> Taki dobrutki - nikogo nie sierdzi.

---

Kod Resortowy