raport o czyszczeniu wątroby

1. Data: 2007-06-17 16:02:44

Temat: raport o czyszczeniu wątroby
Od: Agryppa <b...@m...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
przeprowadziłem procedurę czyszczenia wątroby (woreczka i trzustki)
metodą, którą można znaleźć w internecie: wypicie oleju z oliwek oraz
soku cytrynowego oraz podgrzewanie wątroby termoforem.

Użyłem do tego celu około 120g oliwy i tyleż samo soku. Picie
następowało w interwałach 15 minutowych po dwa łyki oliwy i soku na
raz. W sumie trwało to około 1,5 godziny.

Ponieważ nie wystąpiło parcie, jak sugerują instrukcje, wypiłem również
szklankę zaparzonego dziurawca, który stymuluje produkcję żółci i
poszedłem spać.

Rano w wydalonym kale znajdowało się około 10 ciemnozielonych "grudek".
Według instruktażu z internetu należałoby twierdzić, że były to kamienie
cholesterolowo-pigmentowo-wapniowe.

Przed tą procedurą od 1 czerwca jestem na diecie warzywno-owocowej.
Sądzę, że nie były to grudki z jelita grubego, które przez 16 dni
zdążyło się chyba oczyścić.

Zamierzam powtórzyć procedurę czyszczenia wątroby jeszcze trzy razy.

Jakie są wasze spostrzeżenia na temat tego rodzaju procedur
oczyszczających?

Agryppa

2. Data: 2007-06-17 19:18:44

Temat: Re: raport o czyszczeniu wątroby
Od: radek <r...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 17 Jun 2007 11:02:44 -0500, Agryppa napisał(a):

> Witam,

> Rano w wydalonym kale znajdowało się około 10 ciemnozielonych "grudek".
a fuj, grzebałeś w swojej kupie? ble....

--
radek

3. Data: 2007-06-17 20:59:43

Od: Agryppa <b...@m...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agryppa wrote:

> Witam,
> przeprowadziłem procedurę czyszczenia wątroby (woreczka i trzustki)
> metodą

Dodatek,
Przy kolejnym opróżnieniu w ciągu dnia wydobyłem kolejnych 23 kamieni.
Tym razem niektóre były również koloru żółtego, więc są to kamienie
cholesterolowe. Jestem zaskoczony tą procedurą. W życiu czegoś takiego
nie robiłem i przed rozpoczęciem miałem nastawienie typu: udowodnię, że
to nie działa... .

Najdłuższy kamień jest długości 2,5cm szerokość 1cm.

Agryppa

4. Data: 2007-06-18 04:28:33

Od: Agryppa <b...@m...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agryppa wrote:

> [...]
> że to nie działa... .
>
> Najdłuższy kamień jest długości 2,5cm szerokość 1cm.

Dodatek:
wyczytane w sieci:
Rozpuszczanie. Zwolennicy medycyny niekonwencjonalnej proponują
rozpuszczanie kamieni za pomocą preparatów doustnych (można je kupić w
niektórych sklepach zielarskich i ze zdrową żywnością). Podczas takiej
kuracji trzeba codziennie zażywać leki i co 1-2 miesiące robić
kontrolne USG. Kamienie rozpuszczają się powoli (ok. 1 mm na miesiąc),
dlatego leczenie może trwać nawet dwa lata. Udaje się rozpuścić tylko
złogi cholesterolowe, bez zwapnień, o średnicy nie większej niż 10-15
mm, ale też nie u wszystkich. Niestety, nawet jeżeli kuracja się
powiedzie, nie ma żadnej gwarancji, że nie utworzą się nowe kamienie.

Źródło:
http://www.poradnikzdrowie.pl/zdrowie/uklad-pokarmow
y/kamienie-w-woreczku,943_674.htm

Zastanawiam się ile jest w tym prawdy, że nie da się do końca tych
kamieni wypędzić i że woreczek będzie zawsze produkował nowe kamienie?
Czy to nie jest przypadkiem oszołomstwo współczesnej medycyny i
maniakalne leczenie objawowe?

Agryppa

5. Data: 2007-06-18 07:49:37

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agryppa" <b...@m...tam.pl> napisał w wiadomości
> Agryppa wrote:
>
> Czy to nie jest przypadkiem oszołomstwo współczesnej medycyny i
> maniakalne leczenie objawowe?

Ameryki nie odkryłeś... Medycyna stale walczy tylko z objawami.
Pozdrawiam Jurek M.

6. Data: 2007-06-21 10:39:37

Od: Łezli Kraszer <p...@m...prad> szukaj wiadomości tego autora

Agryppa napisał:
> [...]
> Rano w wydalonym kale znajdowało się około 10 ciemnozielonych "grudek".
> Według instruktażu z internetu należałoby twierdzić, że były to kamienie

Podobno te grudki tworzą się w jelitach właśnie pod wpływem
oliwy z cytryną, zresztą może i żółć bierze w tym udział,
kto wie, zwłaszcza że oliwa to tłuszcz. Proponuję
kontynuuować kurację i dalej grzebać w kupie. Jeżeli dzięki
temu codziennie będziesz produkował i wydalał 20 "kamieni
żółciowych" to może zgłoś się do księgi Guinessa :D

7. Data: 2007-06-21 16:35:21

Od: Agryppa <b...@m...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Łezli Kraszer wrote:

> Podobno te grudki tworzą się w jelitach właśnie pod wpływem
> oliwy z cytryną,

Twoje zdanie jednak pozbawione jest asercji oraz brakuje mu znamion
empiryczności... dlatego pozwól, że na razie je pomiędzy bajki odłożę.

Ale dzięki za próbę wyjaśnienia zjawiska.

Agryppa

8. Data: 2007-06-21 17:05:44

Od: Łezli Kraszer <p...@m...prad> szukaj wiadomości tego autora

Agryppa napisał:

> Twoje zdanie jednak pozbawione jest asercji oraz brakuje mu znamion
> empiryczności... dlatego pozwól, że na razie je pomiędzy bajki odłożę.
>
> Ale dzięki za próbę wyjaśnienia zjawiska.
>
> Agryppa

Inna próba:
http://groups.google.pl/group/pl.sci.medycyna/msg/01
4ec651a31baeca

Z serii "oczyszczanie", polecam jeszcze słynną metodę
usuwania pasożytów spod skóry:

950&a=56533128

:)

9. Data: 2007-06-21 22:36:12

Od: Agryppa <b...@m...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Łezli Kraszer wrote:

> [...]
> http://groups.google.pl/group/pl.sci.medycyna/msg/01
4ec651a31baeca

> Z serii "oczyszczanie", polecam jeszcze słynną metodę

950&a=56533128

> :)
Dziękuję za powyższe linki. Zainspirowało mnie to do poszukiwań
internetowych. Sprawdziłem angielskojęzyczne opracowania w sieci.
Okazuje się, że metoda ta jest szeroko opisywana i zalecana. Znajleźć
ją można szukając według hasła "liver flush" "gallbladder flush" albo
jako "liver cleanse". Np tutaj:
http://www.curezone.com/cleanse/liver/huldas_recipe.
asp
Na powyższym linku można zobaczyć zdjęcia owych kamieni. Moje były
identyczne i bardzo dużo.

http://home.bluegrass.net/~jclark/liver_cleanse.htm

Dr Fibak był chirurgiem i nie interesowały go metody nieinwazyjne. Nie
dziwi mnie to, że mocno zdyskredytował metodę, która bądź co bądź
odbierała mu nie tylko pracę ale i prestiż w PRLu.

Agryppa

10. Data: 2007-06-21 23:08:31

Od: AW1 <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agryppa napisał(a):

> [...]
> dziwi mnie to, że mocno zdyskredytował metodę, która bądź co bądź
> odbierała mu nie tylko pracę ale i prestiż w PRLu.

Wszystko ładnie i pięknie, tylko co ma zrobić człowiek, który poddał
się i nie ma już pęcherzyka żółciowego?

Nadmiar witaminy D
Program ´wspomagajacy diete jaki?
Nie wiem w czym jest gluten
eksperyment hormonalny domowej roboty
"Węglowodany podwyższają ciśnienie krwi"