ratunku!!!!!!!

1. Data: 2001-01-07 10:58:26

Temat: ratunku!!!!!!!
Od: "nassau" <n...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc!
nie wiem co to jest ale jestem bardzo zaniepokojony, na tyle że zapytam Was
o zdanie. Jutro chcę iść do lekarza, ale nie wiem czy od razu do onkologa
czy do dermatologa czy do chirurga.
Zacznijmy od poczatku.
2 dni temu nad palcem u stopy (mniej więcej 2-3 cm. nad najdłuższym palcem)
zauważyłem jakiś guzek wielkości około 1 cm. Jest niebolesny, miękko-twardy,
już sam nie wiem jaki jest-czy miękki czy twardy, ale urósł w wyjątkowo
szybkim tempie, na razie się nie powiększa. Mam najgorsze myśli, bo wiem że
to co rośnie w szybkim tempie zwykle nie oznacza nic dobrego. Jeśli wiecie
co to może być to powiedzcie, bo do jutra jest wiele czasu, a ja chciałbym
zasnąć. Jesli podejrzewacie coś bardzo złego to lepiej nic nie piszcie.
pzdro
nassau

2. Data: 2001-01-07 19:47:45

Temat: Re: ratunku!!!!!!!
Od: "Maria Sieklucka-Kaźmirowska" <m...@s...capital.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zasnąć. Jesli podejrzewacie coś bardzo złego to lepiej nic nie piszcie.

Koniecznie pójdź z tym do lekarza najlepiej do dermatologa. Ja niedawno
miałam podobną historię i po konsultacji z zaufanym dermatologiem okazało
się ze jest to zwykły odcisk. U Ciebie jest to najprawdopodobniej ta sama
sytuacja, ale dla pewności pokaż to specjaliście.

Pozdrawiam
Marysia

Diatek Glucose?
Re:Re:Re:Blizna-likwidac ja