rdzewiejące sitka

1. Data: 2009-04-13 11:13:57

Temat: rdzewiejące sitka
Od: Sierp <s...@n...netgrr> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

macie jakis sposób na rdzewiejące sitka? Tz czy da sie to jakos
odrdzewic? Albo jak dbac, aby nie rdzewialo?
Mam wrazenie, ze ile by nie kosztowalo - rdzewieje..

Sierp

2. Data: 2009-04-13 12:19:56

Temat: Re: rdzewiejące sitka
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 13 Apr 2009 13:13:57 +0200, Sierp napisał(a):

> [...]
> odrdzewic? Albo jak dbac, aby nie rdzewialo?
> Mam wrazenie, ze ile by nie kosztowalo - rdzewieje..

Kupować tylko nierdzewne. Mam takich cały komplet, 7 sztuk, od małego do
dużego - myję je w zmywarce i nic się nie dzieje.

--
"Miłuj swoich wrogów. To doprowadzi ich do szału".
;-PPP

3. Data: 2009-04-13 17:38:58

Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sierp wrote:
> macie jakis sposób na rdzewiejące sitka? Tz czy da sie to jakos
> odrdzewic? Albo jak dbac, aby nie rdzewialo?
Te prawdziwe nigdy nie powinny rdzewiec :)
A jak juz je wymienisz to na noc do kapieli z kwasku cytrynowego albo
odkamieniacza. Rano sa jak nowe.

Artur Lew
arturdotlewatgmaildotcom

4. Data: 2009-04-14 10:11:34

Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu: 2009-04-13 13:13, użytkownik Sierp napisał::

> Witam,
>
> macie jakis sposób na rdzewiejące sitka? Tz czy da sie to jakos
> odrdzewic? Albo jak dbac, aby nie rdzewialo?
> Mam wrazenie, ze ile by nie kosztowalo - rdzewieje..

Takie normalne do odcedzania makaronu ???
Kurde nigdy nie zauwazylem zeby mi rdzewialy, moze sprawdz jaka masz
wode w domu.

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

5. Data: 2009-04-14 11:05:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 13 Apr 2009 19:38:58 +0200, Artur Lew napisał(a):

> Te prawdziwe nigdy nie powinny rdzewiec :)
> A jak juz je wymienisz to na noc do kapieli z kwasku cytrynowego albo
> odkamieniacza. Rano sa jak nowe.

Jeśli nie są nierdzewne, to raczej zardzewiają jeszcze bardziej w kwasie i
wodzie.

6. Data: 2009-04-14 12:13:30

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli nie są nierdzewne, to raczej zardzewiają jeszcze bardziej w kwasie i
> wodzie.

Jeżeli rdzewieją to w zasadzie nie nadają się do niczego, ale tę rdzę można
usunąć poprzez trawienie w wodorotlenku sodu...

7. Data: 2009-04-14 12:56:37

Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:
> Jeśli nie są nierdzewne, to raczej zardzewiają jeszcze bardziej w kwasie i
> wodzie.
Napisalem przeciez jak je wymieni czyli majac w domysle te prawdziwe z
nierdzewki ;)

8. Data: 2009-04-14 13:47:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 14 Apr 2009 14:56:37 +0200, Artur Lew napisał(a):

> Napisalem przeciez jak je wymieni czyli majac w domysle te prawdziwe z
> nierdzewki ;)

No tak :-)
Ale te moje nierdzewne to żadnych zabiegów nie wymagają poza myciem. To
mnie zmyliło w Twojej wypowiedzi.

9. Data: 2009-04-14 18:13:23

Od: Sierp <s...@n...netgrr> szukaj wiadomości tego autora

Artur Lew pisze:
> A jak juz je wymienisz to na noc do kapieli z kwasku cytrynowego albo
> odkamieniacza. Rano sa jak nowe.

rozumiem, ze takie to jest porzadne?
http://www.galerialimonka.pl/87,1331/cuisipro-sitko-
stalowe-25-cm
czy tez to przegiecie cenowe?

Sierp

10. Data: 2009-04-14 19:55:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 14 Apr 2009 20:13:23 +0200, Sierp napisał(a):

> rozumiem, ze takie to jest porzadne?
> http://www.galerialimonka.pl/87,1331/cuisipro-sitko-
stalowe-25-cm
> czy tez to przegiecie cenowe?
>
> Sierp

Nonienonienonieno! Przegięcie do kwadratu. Mój komplet kupiłam w Lidl za
jakieś 35 zł, do tego dokupiłam największe osobno (ale identyczne) za
kilkanaście zł, zdaje się, że w Tesco.
--
"Miłuj swoich wrogów. To doprowadzi ich do szału".
;-PPP

Parapet z konglomeratu - polerowanie
"Kasia" do sprzątania zamiast odkurzacza
LINK - STEROWNIKI DO WODY
Zgrabione liscie - jezeli nie wywozic, palic, skladowac to co???
Ciekawe pomysły na własny ogród