Re: reakcje paranoika

Data: 2011-11-07 20:54:00
Temat: Re: reakcje paranoika
Od: Hanka <c...@g...com>

On 7 Lis, 21:30, SuziQ <u...@k...com> wrote:

> Czemu pani Hanko, no tak go odbieram i chyba nie bezpodstawnie.

Tak go odbierasz TY.
I to wylacznie w formie literek na ekranie.
Ktore to literki, z jakichs przyczyn i powodow,
budza w Tobie takie a nie inne piekielka:
- piekielko odczuwania przez Ciebie dziwaczkowatosci Redarta
- piekielko odczuwania tego, iz Redart podwaza czyjas poczytalnosc
- piekielko wyobrazenia sobie wielu innych spraw, w Redarcie.

Takie piekielka maja swoja nazwe: projekcja.

> to to, Hanko jest juz czysta pokrętność reda i wlasciwe on che uzyskac?

Nie.
Redart wlasnie wtedy zrobil to, co Ci napisal: przemyslal.
Dlaczego mu nie wierzysz _wprost_ ? :)

> Bo jak mozna komuś coś takiego pisać, jednoczesnie traktujac go
> lekceważąco i nie odpisywać na próby dyskusji.

Ja odbieram Redarta zupelnie inaczej.
W wielu przypadkach zgadzam sie z nim.
Nie dyskutuje z nim jednak, bo po co :) jesli przytakuje
jego myslom. Jestem odrobine dalej niz on, ale wiem,
ze wedrujemy w bardzo podobnym kierunku. Nie bede wiec
mu opowiadac o tym, co go czeka za zakretem ;)
niech sie przekona sam.

> Wiec moje zdanie jest
> takie; albo niech mnie olewa jako rozmówce zupełnie wsadzajac do kf albo
> niech mnie nie oblatuje tymi swoimi pokretnymi zagrywkami i niech by mi
> nie pisał takich durnych tekstów, bo ja moze idiotka, ale nie aż taka.
> Co sadzisz?

Nie wiem, skad w Tobie odczucie tych "pokretnych
zagrywek". Moze po prostu nie rozumiesz czy tez
nie wyczuwasz intencji Redarta - mylnie posadzajac
go o jakies dziwaczkowate podchody.

Nie chce w zaden sposob oceniac waszych
kontaktow, bo jestem swiadoma swojej minimalnej
wiedzy na temat waszych osob / osobowosci.
Tak, ze - wybacz, moge tylko tyle :)