Re: recepty

Data: 2002-01-07 19:52:54
Temat: Re: recepty
Od: "APZW" <a...@p...pl>

> Czy uważasz, że równiez rolą farmaceuty jest kierowanie matki do
> pediatry tylko i wyłącznie po receptę na vigantol? Argumenty o możliwym
> przedawkowaniu są IMO takie sobie,

jak trafnie zauważyłaś jest to twoja opinia ;))

Uważam, że jeżeli zachodzi potrzeba podawania wit. D3 to lekarz najlepiej
określi zarówno dawkę jak i czas podawania leku. Natomiast podawanie na
zsadzie i niech Pani podaje te kropelki cały czas jest conajmniej
problematyczne i to z wielu względów

Dodatkowo jeżeli zachodzi potrzeba podawania różnych (nie tylko vigantolu)
preparatów, to wizyta u lekarza co jakiś czas z pewnością nie zaszkodzi a
wręcz przeciwnie.(kontrola, korekta leku, dawki etc.)

Co do reszty, to swoje poglądy na temat leków OTC zamieściłem dwa post niżej
;))

Powiem tylko jeszcze jedno przepisy w większości wypadków nie są po to żeby
utrudniać ludziom życie ( przynajmniej jeszcze tak się łudzę ;)) i jakiś
sens mają.

--
Wojciech "IRenka" Olender
mailto:a...@p...pl