refan

1. Data: 2003-10-22 09:04:18

Temat: refan
Od: "wilga" <w...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy kto moze mi powiedziec ktore zapachy refana odpowiadaja oryginalnym
odpowiednikom. Czy macie jakies uwagi co do jakosci i ich trwalosci. Uzywam
damskiej linii i pomimo ze to podruby, to jestem zadowolona. Chcialabym teraz
kupic cos dla mojego faceta, ale nie wiem jak sie w meskich wodach poruszac.
Poradzcie cos, prosze.

1. Data: 2003-10-22 09:10:32

Temat: Re: refan
Od: "Nina" <n...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wilga" <w...@W...pl> napisał w wiadomości
>Czy kto moze mi powiedziec ktore zapachy refana odpowiadaja oryginalnym
> odpowiednikom.

Bron Cie Panie Boze przed dluszym stosowaniem tego wynalazku. Kupilam kiedys
podrobke Angel T. Muglera. Przez tydzien pachniala podobnie, potem
zauwazylam, ze zapach nie ma zadnej "glebi" jest ciezki, duszacy. Przestalam
uzywac. Po dwoch miesiacach znalazlam buteleczke z reszta tego g....
prysnelam w powietrze i prawie sie przewrocilam - apach owszem byl, ale
slodki, strasznie duszny i unoszacy sie w powietrzu. Nie polecam nawet jako
odswiezacza toaletowego.

Nina
http://pyrypy.poznan4u.com.pl/pyrypy.php?state=showu
ser&userid=185791

1. Data: 2003-10-22 10:08:42

Od: "wilga" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

To ciekawe, kiedyś czytałam forum dyskusyjne i zdania na temat jakości były
podzielone. Ogólnie podruby mają kiepską jakość. Podobno na rynku jest wiele
firm, sprzedających rozlewane perfumy, ale tylko Refan jest znośmy. To były
opinie czytelniczek, ja jeszcze nie mam zdania. Nie chcę wywalić kasy w błoto,
a chciałam mojemu facetowi kupić jakiś miły zapach. Nie stać mnie na perfumy!
Poradźcie coś. Pozdrawiam wszystkich!

1. Data: 2003-10-22 11:38:13

Od: "yeni" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Ja czesto kupuje w refanie perfumy i jestem zadowolona. Wiekszosc z nich
odpowiada oryginalom, zapach utrzymuje sie bardzo dlugo i nie zmienia sie !
Kiedys kupilam perfumik w Nicole, zapach podobny do oryginalu ale niestety
trwalosc nie ta. Wiec refan pod tym wzgeldem jest duzo lepszy. Jezeli chodzi
o meskie to POLECAM Chanel Egoiste Platinum - moj narzeczony go uzywa ,
zapach zniewalajacy kobiety:) pachnie dlugo i identycznie z oryginalem.
Moj ostatni nabytek to Gloria -Cacharela - rewelacyjny zapach:) i oczywiscie
She - Giorgio armani, ktorego uzywam juz od lat, kiedys mialam oryginal ale
potem kupilam rozlewany w refanie i niczym sie nie roznil -pomijajac cene:)

Pozdrawiam

yeni

1. Data: 2003-10-22 17:23:33

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo "wilga" <w...@o...pl>

> Nie chcę wywalić kasy w błoto,
>a chciałam mojemu facetowi kupić jakiś miły zapach. Nie stać mnie na perfumy!
>Poradźcie coś.

w YR tez maja meskie zapachy. Avon i Oriflame tez maja jakies meskie
zapachy. Adidas, Mexx, Marc O'Polo kosztuja jakies 70 pln. nie ma
obowiazku pachniec Bossem czy innym Calvinem Kleinem. czego sama
uzywasz, to twoja sprawa (no i tych ludzi w autobusie, ktorzy
doswiadcza zapachu firmy Refan na Tobie), ale prezentu nie wypada
kupowac w tandetnej fioleczce. w kazdym razie, ja bym nie kupila.

anek

1. Data: 2003-10-23 08:11:03

Od: "wilga4" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze, powiedz, czy kupujac te perfumy podaję konkretną nazwę oryginalu, czy
tez są one ukryte pod jakims innym oznaczeniem. Jeżeli są numerowane, to
poproszę o identyfikację. pozdrawiam.

1. Data: 2003-10-23 08:54:40

Od: "Reniaszka " <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ten "Refan" to jakaś rozlewnia perfum-podróbek? Czy może coś innego? Nie
spotkałam się we Wrocławiu z taką nazwą.. Mają one coś wspólnego z zapachami
oryginalnymi czy to tylko ordynarna podróba?
R.

1. Data: 2003-10-23 10:14:04

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo "Reniaszka " <r...@N...gazeta.pl>

>Ten "Refan" to jakaś rozlewnia perfum-podróbek? Czy może coś innego? Nie
>spotkałam się we Wrocławiu z taką nazwą.. Mają one coś wspólnego z zapachami
>oryginalnymi czy to tylko ordynarna podróba?

rozlewnia podrobek perfum, dosc popularna, niestety. z zapachami
oryginalnymi te produkty moga sie kojarzyc, ale sa podrabiane. taki
sam poziom jak plyty ze stadionu. niby to samo, a jednak nie to samo.

anek

1. Data: 2003-10-23 10:19:46

Od: "yeni" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
czy
> tez są one ukryte pod jakims innym oznaczeniem. Jeżeli są numerowane, to

Podaje nazwe oryginalu , kazdy perfum ma swoj numer ale tam z reguly lezy
spis perfum i sa podane oryginalne nazwy, zreszta sprzedawczyni na pewno ci
pomoze:)

Yeni

1. Data: 2003-10-23 10:20:14

Od: "Reniaszka " <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

anek <a...@g...pl> napisał(a):

> rozlewnia podrobek perfum, dosc popularna, niestety. z zapachami
> oryginalnymi te produkty moga sie kojarzyc, ale sa podrabiane. taki
> sam poziom jak plyty ze stadionu. niby to samo, a jednak nie to samo.

Dzięki!
R.

jedwab - Farouk - pytanie
Szampony "Joanna Naturia"