Re: regal a pomoc zony :-)

From: "Blanka" <b...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: regal a pomoc zony :-)
Date: Sat, 25 May 2002 22:01:43 +0200
Sender: w...@f...onet.pl@chello062179018178.chello.pl

Użytkownik "Madzik (bylo: anyia)" <a...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości news:acoj2i$cf8$1@news.tpi.pl...
> Szczerze mowiac, akurat regaly to ja lubie skladac i wole to robic sama
> :-)))))).
> Wiec jak sie orientuje ze TZ obiecuje i nie robi, to robie sama.
> Czasem sie zdarza, ze jest cos wiekszego do zrobienia, wtedy albo robi
sam,
> albo robimy razem. W zakresie regalow TZ nie ma (chyba?) niz przeciw
> patrzeniu, czy uwagom.

Regały składamy razem, albo dopłacamy przy zakupie 10% i robią to fachowcy
jeżeli nie mamy czasu i ochoty się bawić. Nie stanowi to problemu. Mój TŻ
uważa że do prac domowych potrzebne są dwie rzeczy:
1. małe naprawy - walizeczka z narzędziami
2. większe prace - fachowcy ( w ubiegłym roku podczas przeprowadzki panowie
zrobili wszystko, łącznie z powieszeniem żyrandoli). Mężowi absolutnie to
nie przeszkadzało. A i jeszcze jedno, całością prac remontowych kierowałam
ja. Koordynowałam zakupy, ustalałam wszystkie szczególy techniczne z
robotnikami.

Natomiast nie przepada za takimi uwagami w
> odniesieniu do kompów :-), choc tez kilka razy mialam racje ;-))). Ale co
mi
> tam, niech sobie grzebie :-)))), ja mam swoj, a jego nie musi chodzic ;-).

No właśnie kompow oprócz niego nikt nie tyka. Nikt nie ma prawa wstępu do
pokoju, w którym odbywa się magiczne misterium.

Blanka

b...@p...onet.pl