( reklama ) tanie nici chirurgiczne - bbraun.com.pl

1. Data: 2004-01-14 23:04:02

Temat: ( reklama ) tanie nici chirurgiczne - bbraun.com.pl
Od: "Darek Dąbrowski" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

tanie nici chirurgiczne , dezynfekcja , materiały medyczne koncernu B|BRAUN

bbraun.com.pl

zapraszamy na zakupy .

2. Data: 2004-01-15 18:20:20

Temat: Re: ( reklama ) tanie nici chirurgiczne - bbraun.com.pl
Od: Michal Rzemieniecki <m...@i...gonna.change.this.someday.com> szukaj wiadomości tego autora

czw 15. stycznia 2004 00:04, codzienna monotonie zaklucil(-a) Darek
Dąbrowski:

spam:
trouble: spam and abuse reports: mailto:a...@i...pl

mamy sie poskarzyc? [;

--
Michal

3. Data: 2004-01-15 22:28:22

Od: "Darek Dąbrowski" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Rzemieniecki" <m...@i...gonna.change.this.someday.com>
napisał w wiadomości news:bu6ld2$og1$3@bialystok.bsk.vectranet.pl...
> czw 15. stycznia 2004 00:04, codzienna monotonie zaklucil(-a) Darek
> [...]

nie życzę nikomu żeby było na temat , ale wiele osób szuka pewnych wyrobów
bezskutecznie ,
jeśli zakłóciłem spokój to przepraszam , ale nie mam w zwyczaju pisać w
tytule "prezent dla dziadków " itp ściemy .

Pozdrawiam,
Darek

4. Data: 2004-01-16 14:38:14

Od: Michal Rzemieniecki <m...@i...gonna.change.this.someday.com> szukaj wiadomości tego autora

czw 15. stycznia 2004 23:28, codzienna monotonie zaklucil(-a) Darek
Dąbrowski:

> [...]
> jeśli zakłóciłem spokój to przepraszam , ale nie mam w zwyczaju pisać w
> tytule "prezent dla dziadków " itp ściemy .

chodzi mi o to, ze mozesz cos takiego dodac sobie do sygnaturki, Outlook
Express 6 ma taka opcje.

Michal

wyrwany zab
złamanie i nerki