rekolekcje wielkopostne

21. Data: 2011-04-07 06:16:57

Temat: Re: rekolekcje wielkopostne
Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Kwi, 07:50, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
> U ytkownik "Hanka" <c...@g...com>
> Zara, zara, juz sie gubie, to kto w koncu ma ten bol z przeszlosci, chiron,
> czy ci o ktorych chiron pisze, ze doznali?

Kto MA, to nie wiem :)

Mnie sie zdaje, powtarzam, mnie sie zdaje,
i tak mi sie to skojarzylo,
ze to Chiron, kiedys, doznal na tyle bolu,
aby poczuc sie niemal jak Ukrzyzowany.
Dlatego zamiescilam "rekolekcje", jako
moje wyobrazenie o trudach jego zycia.
Oczywiscie, nie doslownie.

Te teksty to nagosc emocji, nagosc neuronow,
i taki wlasnie czlowiek (mowie ogolnie teraz)
taki nagi i bezbronny, najszybciej obrywa od
tak zwanego zycia. To wiemy.

Kurcze. Chyba kazdy z nas dostal kiedys
solidnie w dupe, od tak zwanego zycia.

Ja juz powiedzialam na ten temat wszystko,
a nawet wiecej, niz umialam.
Teraz bede tylko lekka, latwa i przyjemna.
Hihi.

22. Data: 2011-04-07 06:50:43

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
s.googlegroups.com...

> Kurcze. Chyba kazdy z nas dostal kiedys
> solidnie w dupe, od tak zwanego zycia.

Oczywiscie, w ramach indywidalnej skali, ktores w dupe bylo najwieksze.

23. Data: 2011-04-07 07:03:06

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisal w wiadomosci

> Uzytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
s.googlegroups.com...

> Oczywiscie, w ramach indywidalnej skali, ktores w dupe bylo najwieksze.
ale zadne nie powinno nas zabic :)

kiwiko

24. Data: 2011-04-07 07:18:27

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Uzytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisal w wiadomosci

s.googlegroups.com...

> ale zadne nie powinno nas zabic :)

Jesli jestesmy w stanie zrobic przeglad - to nie zabilo.

25. Data: 2011-04-07 07:37:25

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę darr_d1 wylazło do ludzi i marudzi:

> To może ja wtrącę swoje "trzy grosze".
[...]
> To tyle ode mnie.

Wszyscy przygotowują się do 10 kwietnia.

Qra
--
rzuciwszy tym i owem

26. Data: 2011-04-07 08:36:11

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-07 01:28, darr_d1 pisze:

> Nie żebym stawał w czyjejś obronie, zwłaszcza że tylko trochę
> podczytywałem i nie znam szczegółów. Zastanawia mnie jednak ten
> (ostatnio) zmasowany atak na Chirona. Ta zgodność we wspólnym
> dop*dalaniu jemu, ta mnogość wątków zakładanych z "wycelowaniem"
> wprost w Chirona.
>
> Nie wnikam, w jakim stopniu jest to przez Chirona zasłużone. Zapewne
> trochę jest, w końcu "stado" mylić się nie może (a przynajmniej nie
> powinno). Z drugiej jednak strony - trochę mnie to dziwi.

Dlaczego? Kopanie w słusznej sprawie - choćby leżącego - nie obciąża
sumienia, a wręcz dodaje powodów do dobrego samopoczucia, nie wiedziałeś? :/

Ewa, ironicznie i smętnie

27. Data: 2011-04-07 09:18:06

Od: darr_d1 <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Kwi, 02:13, "cbnet" <c...@n...pl> wrote:

> Informuję cie użytkowniku darr_d1, że jesteś u mnie
> BARDZO MOCNO podejrzany o bycie jedną z podszywek
> Pimpusia.

Oświadczam zatem, że z całą pewnością nie jestem niczyją
podszywką. :-)
Serio.

> O wiele WIĘCEJ RESPEKTU dla innych uzytkowników!
> Jeśli kto ma "coś" do kogoś i o tym pisze, to znaczy,
> że DOKŁADNIE TAK powinno być i nie usiłuj tego podważać...

Luuuzz, ja też tylko piszę - to co myślę. Co wcale nie znaczy, że nie
mogę się mylić.
Btw, NIKT nie jest nieomylny.

Pzdr.,
darr

Dzięki za szczerość - przemyślę to.
Serio, serio. ;)

28. Data: 2011-04-07 09:20:01

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

A już zwłaszcza z punktu widzenia kogoś, komu "kopany" liże
namiętnie dupę, to choćby nawet był jak wściekły pies, to wielce,
wielce, wielce smutne gdy niektórzy się odganiają przed jego
wszawą, nienasyconą mordą.

--
CB, relatywistycznie

29. Data: 2011-04-07 09:39:20

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-07 11:18, darr_d1 pisze:

> Oświadczam zatem, że z całą pewnością nie jestem niczyją
> podszywką. :-)
> Serio.

Ale czujesz potrzebe tlumaczenia sie z tego u tego pedzia?
No coz, wobec tego na twoim miejscu nie liczylbym raczej na jakis twaly
zwiazek intelektualny z nim i przyjacielskie rozstanie :-))

30. Data: 2011-04-07 09:42:21

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "darr_d1" napisał w wiadomości grup
6g2000vbo.googlegroups.com...

> [...]
> że DOKŁADNIE TAK powinno być i nie usiłuj tego podważać...

Luuuzz, ja też tylko piszę - to co myślę. Co wcale nie znaczy, że nie

Przemyśl- właśnie_Czarek_Ci_wydał_rozkaz:
"Jeśli kto ma "coś" do kogoś i o tym pisze, to znaczy,
że DOKŁADNIE TAK powinno być i nie usiłuj tego podważać...".
Tak ja to przynajmniej widzę- choć- rzecz jasna- mogę się mylić.

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Klikajcie w banery
Dziwna znajomość i chory związek (uczucie????)
Chory quasi-związek i dziwna znajomosć (dziwne uczucie??????)
Chore "uczucie" (??????) i dziwna "znajomość"
jeszcze dziesiec lat i taka 'nerwice' bedzie miala co druga osoba, jak juz niema