[remoncik] dam rade?

1. Data: 2001-07-14 20:50:21

Temat: [remoncik] dam rade?
Od: "wojtek / konta.pl" <w...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Stalem sie niedawno szczesliwym posiadaczem malego mieszkanka, kawalerki.
Kupno kawalerki i tak graniczylo z cudem (mam 21 lat, utrzymuje sie sam...),
ale jest. Sama kawalerka byla po eksmisji, wiec luksusow prozno w niej
szukac. Lazienke jez skonczylem i nie chce wracac do przykrych chwil
placenia fachowcowi (ale zadowolony bylem bardzo z efektu). Zostalo mi do
zrobienia pare rzeczy:

1. Podloga w przedpokoju i kuchni - te dwa pomieszczenia sa praktycznie
polaczone, chcialbym, zeby podloga w nich byla identyczna. Z praktycznego
pkt. widzenia najlepsze beda kafelki (plytki, zwal jak zwal). Pytanie moje
jest nastepujace: zakladajac, ze musze tam zrobic wylewke, czy jest to
wielki problem samemu polozyc plytki w tych dwoch pomieszczeniach?

2. sciany - wiadomo, masakra... chcialbym polozyc na nie gladz gipsowa, mam
to zrobic przed czy po polozeniu paneli, czy jest to czynnosc skomplikowana?

Laikiem wydaje mi sie, ze nie jestem, od dawna zajmowalem sie remontem
swojego pokoju (3 remonty w sumie) i wychodzilo to calkiem, calkiem. W
liceum w czasie wakacji dorabialem przy remontach domow, ale ww. prac
(podloga, gladz) nie wykonywalem. Wole jednak zapytac... nie chce pozniej
klac na chec zaoszczedzenia paru zlotych.

--
pozdr.

1. Data: 2001-07-20 08:24:35

Temat: Re: [remoncik] dam rade?
Od: Wojciech Gołąbowski <v...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wojtek / konta.pl" <w...@k...pl> napisał w
wiadomości news:9iqb8n$486$1@news.tpi.pl...
> [...]
> jest nastepujace: zakladajac, ze musze tam zrobic wylewke, czy jest to
> wielki problem samemu polozyc plytki w tych dwoch pomieszczeniach?

Nie jest, o ile wie się, jak to się robi. Kto kładł płytki w łazience?
Fachowiec? Widziałeś, jak to robił? To nie jest takie trudne... (a i
poradników na ten temat jest dość dużo).

> 2. sciany - wiadomo, masakra... chcialbym polozyc na nie gladz gipsowa,
mam
> to zrobic przed czy po polozeniu paneli, czy jest to czynnosc
skomplikowana?

Abstrahując od tego, że przed chwilą była mowa o kafelkach, a teraz
o panelach, przy gładzeniu ścian powstaje tyle pyłu (maseczka na twarz
obowiązkowa!), że... Na pewno nie chcesz potem przez miesiąc domywać
podłogi :)

> Wole jednak zapytac...

Najpierw gładzie, potem reszta. Powodzenia.

Wojtek
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl/

hydraulika
RFD: pl.rec.robotki-reczne 2.01
Klimatyzatory scienne bez czesci zewnetrznej !
Markiza na balkonie?
toaleta z łazienką, czy osobno?