remont dachu w bliźniaku

1. Data: 2007-06-14 16:00:45

Temat: remont dachu w bliźniaku
Od: j...@p...onet.pl (GregP) szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mieszkam w domu bliźniaku .Oba domy mają płaskie dachy
Chciałem na swoim domu zrobić dach dwuspadzisty czy muszę pytać
sąsiada o zgodę i czy taka konstrukcja dachu będzie powodowała szkody
u sąsiada (na przykład zaleganie śniegu w szczycie mojego dachu)
Dziękuje za radę

2. Data: 2007-06-14 19:06:29

Temat: Re: remont dachu w bli?niaku
Od: Mariusz Wołek <z...@p...onet.usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GregP" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Witam
> Mieszkam w domu bliŸniaku .Oba domy majš płaskie dachy
> Chciałem na swoim domu zrobić dach dwuspadzisty czy muszę pytać
> sšsiada o zgodę i czy taka konstrukcja dachu będzie powodowała szkody
> u sšsiada (na przykład zaleganie œniegu w szczycie mojego dachu)
> Dziękuje za radę

Zdaje sie że oprocz sąsiada bedziesz musial jeszcze pytac w wydziale architektury -
przeciez pozwolenie na budowe okresla tez jaki ma byc dach

MaW

3. Data: 2007-06-22 15:47:19

Od: "Dolby" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz Wołek" <z...@p...onet.usunto.pl> napisał w
wiadomości news:f4s3jk$bb1$1@news.onet.pl...

> [...]
>
> Zdaje sie że oprocz sąsiada bedziesz musial jeszcze pytac w wydziale
> architektury - przeciez pozwolenie na budowe okresla tez jaki ma byc dach

Do tego jeszcze przepisy pozarowe - takie ichnie ogniomury czy cos takiego.

Ostrzałka do noży?
jaki klej
odwrócona osmoza
Stała opłata za ciepłą wodę i wodomierz?
markizy velux