remont lazienki

1. Data: 2002-04-10 09:07:05

Temat: remont lazienki
Od: "Anna" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich:))
Chce wyremontowac lazienke i potrzeba mi naprawde dobrego fachowca
Budynek jest stary i w gre wchodzi rowniez wymiana calej instalacji
poczawszy od przebicia sie do pionu i wymiany kolanka pod wanna
Czy ktos moze polecic dobrego i taniego hydraulika oraz glazurnika (nie
koniecznie w jednej osobie)
anica

1. Data: 2002-04-10 10:53:46

Temat: Re: remont lazienki
Od: "mARO" <m...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

wszystko ładnie ale gdzie budynek stoi ???
Pozdrawiam
mARO

1. Data: 2002-04-10 12:12:27

Od: Grzegorz Szyszlo <z...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna wrote:

> [...]
> poczawszy od przebicia sie do pionu i wymiany kolanka pod wanna
> Czy ktos moze polecic dobrego i taniego hydraulika oraz glazurnika (nie

jak w lublinie, dam namiar. jak w kolobrzegu, to nie znam.

--
/===================================\ oOOo (C) Publikacja tego
\==============================================/ dziennikarskiej.

1. Data: 2002-04-10 12:34:45

Od: Mariusz Wołek <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Szyszlo" <z...@a...wbc.lublin.pl> napisał w
wiadomości news:3CB42C2B.26CC@avalon.wbc.lublin.pl...

> jak w lublinie, dam namiar. jak w kolobrzegu, to nie znam.

skoro pytal o glazurnika to chyba nie w Krakowie

Zaslav

1. Data: 2002-04-11 07:20:10

Od: "Anna" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wszystko ładnie ale gdzie budynek stoi ???
> Pozdrawiam
> mARO
>
> budynek stoi w miescie Lublin w SE Polsce
anica:))

1. Data: 2002-04-11 14:09:01

Od: Grzegorz Szyszlo <z...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz Wołek wrote:

> Użytkownik "Grzegorz Szyszlo" <z...@a...wbc.lublin.pl> napisał w
> wiadomości news:3CB42C2B.26CC@avalon.wbc.lublin.pl...

> skoro pytal o glazurnika to chyba nie w Krakowie

skoro nie w Krakowie to chyba w Koziej Wólce :)

--

[sprzedam] Junkers model 275-1kp
Sprzedam mieszkanie.
Ceny za wodę w spółdzielczym M