remont mieszkania - proszę o wskazówki

1. Data: 2009-03-16 08:02:06

Temat: remont mieszkania - proszę o wskazówki
Od: Łukasz Rostalski <"lukasz[cut]"@rostalski[wytnij].pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
za kilka tygodni będę robił a właściwie nie ja tylko ekipa remont całego
mieszkania, nieduże 49m2. Będzie robione wszystko od a do z, ściany,
podłogi, elektryka, glazura, hydraulika. Czy możecie polecić jakieś
strony gdzie np.: będę mógł poczytać jak prawidłowo powinien wyglądać
montaż legarów z płytami osb pod panele, ewentualnie mozaikę (w 2
pokojach są legary, które trzeba doprowadzić do użytku i położyć płyty
OSB). Zależy mi na jakiejś literaturze technicznej. Naczytałem się sporo
na tej grupie o różnych ekipach i nie chciałbym sytuacji w której coś
robione jest źle a ja nie mam o tym pojęcia i nie mogę interweniować.

2. Data: 2009-03-16 08:14:40

Temat: Re: remont mieszkania - proszę o wskazówki
Od: "HANA" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Łukasz Rostalski" <"lukasz[cut]"@rostalski[wytnij].pl> napisał w
wiadomości news:49be0780$1@news.home.net.pl...
[...]

Rob fotki wstawiaj linki i pytaj na bierzaco
bo tak za duzo by bylo do pisania
i najlepiej na pl.misc.budowanie
i koniecznie zbieraj paragony jesli ty kupujesz materialy
jak cos sp... to bedziesz mial czym placic ;-)

--
Andrzej
www.hana.com.pl

3. Data: 2009-03-17 08:10:00

Od: Łukasz Rostalski <"lukasz[cut]"@rostalski[wytnij].pl> szukaj wiadomości tego autora

HANA pisze:
> [...]
> i najlepiej na pl.misc.budowanie
> i koniecznie zbieraj paragony jesli ty kupujesz materialy
> jak cos sp... to bedziesz mial czym placic ;-)

Chyba tak będzie najprościej. Dzięki za odpowiedź.

co do kuchni
[spam] Ramy i zegary ze starego drewna - nowe modele
Kolejnosc podczas remontu lazienki
Panel prysznicowy
Oczadzieli.... Piątek trzynastego.