remont- pomóżta! :)

1. Data: 2003-06-12 11:17:42

Temat: remont- pomóżta! :)
Od: "Yrsa" <y...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej! Jestem tu pierwszy raz a to dlatego, że po raz pierwszy w życiu bedę
robić remont u siebie... może opiszę jak wygląda sytuacja bo jest ona dość
nietypowa. Otóż mieszkam w piwnicy... tzn dom jest ojca... to dom
trójrodzinny, a nasza piwnica jest przystosowana do mieszkania, tzn niby
jest przystosowana, bo jak dla mnie to jest tam paskudnie. Zrzut mebli
różnego rodzaju i koloru oraz brudna wykładzina. No i piwnica jak piwnica...
panuje duża wilgoć, mało światła... na dodatek w zeszłe lato jak były burze
to mi podłoga przemokła :/ I teraz może w punktach napisze czego dotyczy
moja prośba a raczej prośby.

1. Jaki kolor by pasował do takiego pomieszczenia? byle nie biały bo jest
strasznie zimny... chcialabym żeby zrobiło sie przytulnie.
2. Gdzie można kupić nową wykładzinę w Warszawie, zeby była tania i milusia.
No i odporna na wilgoć.
3. Co zrobić żeby jakos zabezpieczyc mieszkanko przed ponownymi
przesiaknięciami... tzn żeby uchronić nowa wykładzine. Znacie jakies metody?
może czymś przesmarować podłogę?

Dodam że planuje zakupić meble z jasnego drewna i wymienić okna, bo te są
stare i popękane. a więc kolory ścian i wykładziny muszą pasować do tych
mebli.

Prosze o rady...
Yrsa

1. Data: 2003-06-12 12:34:50

Temat: Re: remont- pomóżta! :)
Od: "huck" <d...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 3. Co zrobić żeby jakos zabezpieczyc mieszkanko przed ponownymi
> przesiaknięciami... tzn żeby uchronić nowa wykładzine. Znacie jakies
metody?
> może czymś przesmarować podłogę?
posmarowac to mozesz cleb masłem :))
z wilgotna podloga gówno to da trzbabbybyło skuc i połozyc nowa
izolacje przeciwwilgociowa porzadnie ocieplic itp
huck
PS odradzam kombinacje -co tu zrobic zeby taniej było
albo tanio albo dobrze a w wilgoci mieszkac jest nie za zdrowo

1. Data: 2003-06-12 13:49:39

Od: "ddd" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yrsa" <y...@i...pl> napisał w wiadomości
> 1. Jaki kolor by pasował do takiego pomieszczenia? byle nie biały bo jest
> strasznie zimny... chcialabym żeby zrobiło sie przytulnie.

mnie sie zdaje ze jakis taki lososiowy, bo to taki cieply kolor. albo moze
kawowy, taka kawa z mlekiem. albo kremowy. jakis jasny i cieply.

pozdro. ddd

Przeprowadzka W-wa
zalewa mnie sąsiad
zalewa mnie sąsiad
meble sosnowe i ZAPACH DREWNA - jak ZLIKWIDOWAC?
podłoga sosnowa - pomocy!