Re: rendgen nogi w gipsie

Data: 2010-09-13 17:12:39
Temat: Re: rendgen nogi w gipsie
Od: "Papo5murpfs" <p...@w...pl>

Órzytkownik "J.F." napisał:

> Mysle ze wiecej.
> No ale przeswietla sie, wiec pewnie cos widac.

wiesz, skoro gips ma więcej wapnia niż kości, to wychodzi na to że
prześfietlenia w gipsie to jest po prostu poważny błąd w sztuce medycznej:O)
bo i ile można dać większą moc lampy i psześfietlić, to jednak nie da się
stfierdzić czy jakaś anomalia, rysa czy zaciemnienie pochodzi od kości czy
od struktury gipsu:O)
no i do ciekawych wnioskuf tu dochodzimy:O)