rendgen nogi w gipsie

1. Data: 2010-09-06 15:44:20

Temat: rendgen nogi w gipsie
Od: "Papo5murpfs" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy robiąc rendgen nogli w gipsie, ten gips ma jakiś znczący wpływ na jakość
zdjęcia?:O)
czy ten gips wogle widać na prześwietleniu?:O)

2. Data: 2010-09-06 21:38:41

Temat: Re: rendgen nogi w gipsie
Od: Slawek <s...@s...med.pl> szukaj wiadomości tego autora

Widac jak najbardziej...wykonuje sie celem oceny czy po zagispowaniu nic
sie w polamanych gnatach nie przemiescilo :) Dla wprawnego oka jednak
gips nie stanowi przeszkody przy ocenie elemenatow kostnych

3. Data: 2010-09-07 09:51:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 6 Sep 2010 17:44:20 +0200, Papo5murpfs napisał(a):

> czy robiąc rendgen

Rentgen (jako badanie).
http://portalwiedzy.onet.pl/31617,,,,roentgen_wilhel
m_conrad,haslo.html

> nogli w gipsie, ten gips ma jakiś znczący wpływ na jakość
> zdjęcia?:O)
> czy ten gips wogle widać na prześwietleniu?:O)

W ogóle.

4. Data: 2010-09-07 15:04:00

Od: "Papo5murpfs" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Órzytkownik "Slawek" napisał:
> Widac jak najbardziej...wykonuje sie celem oceny czy po zagispowaniu nic
> sie w polamanych gnatach nie przemiescilo :) Dla wprawnego oka jednak gips
> nie stanowi przeszkody przy ocenie elemenatow kostnych

ja wiem że się wykonuje:O)
mnie bardziej interesuje jaki wspułczynnik pochłaniania X ma ten gips, czy
pomijalny, czy porównywalny z wodą, czy porównywalny z kością?:O)
potrzebne mi to do oceny pewnego dziwnego zdjęcia jakie otrzymałem:O)

5. Data: 2010-09-08 05:14:28

Od: "Jacek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gips ma współczynnik pochłaniania mniej więcej równy współczynnikowi
pochłaniania przez Twój rozum rad, aby nie zaśmiecać różnych grup i pisać po
ludzku.
Jacek
wiem, wiem: ortografia to nawyk, ale jak przyjdziesz do mnie i dostaniesz na
powitanie chleb z saletrą a nie z solą (to i to na "s", więc wszystko
jedno), to nie miej pretensji o późniejszą sraczkę

6. Data: 2010-09-08 23:17:15

Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Papo5murpfs" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> czy robiąc rendgen nogli w gipsie, ten gips ma jakiś znczący wpływ na
> jakość
> zdjęcia?:O)
> czy ten gips wogle widać na prześwietleniu?:O)

Jaki byłby sens prześwietlania nogi w gipsie
gdyby gips zasłaniał kości?

ROENTGEN zwany RENTGENEM ale nigdy RENDGENEM

7. Data: 2010-09-09 17:59:36

Od: "Papo5murpfs" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Órzytkownik "Feromon" napisał:

> Jaki byłby sens prześwietlania nogi w gipsie
> gdyby gips zasłaniał kości?

nie pytam o sens, tylko o stopień pochłaniania X przez gips, bo muszę ocenić
anomalie na zdjęciu, a jakoś nie mogę znależć takiej informacji:O(

8. Data: 2010-09-12 02:46:42

Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 9 Sep 2010 01:17:15 +0200, Feromon wrote:
>Jaki byłby sens prześwietlania nogi w gipsie
>gdyby gips zasłaniał kości?

Tylko wiesz - kosci sa na zdjeciach dobrze widoczne, bo zawieraja duzo
wapnia.
A gips zawiera jeszcze wiecej wapnia.

Znacznie wieksza moc lampy ustawiaja ?

J.

9. Data: 2010-09-12 16:38:54

Od: "Papo5murpfs" <x...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Órzytkownik "J.F." napisał:

> Tylko wiesz - kosci sa na zdjeciach dobrze widoczne, bo zawieraja duzo
> wapnia. A gips zawiera jeszcze wiecej wapnia.

no właśnie, ale nie mam pojęcia ile tego wapnia więcej, czy mniej
zawiera?:O)

> Znacznie wieksza moc lampy ustawiaja ?

pewnie tak:O)

10. Data: 2010-09-12 18:13:30

Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 12 Sep 2010 18:38:54 +0200, Papo5murpfs wrote:

>no właśnie, ale nie mam pojęcia ile tego wapnia więcej, czy mniej
>zawiera?:O)

Mysle ze wiecej.
No ale przeswietla sie, wiec pewnie cos widac.

J.

Resekcja wierzchołka korzenia zęba
Skutki picie wódki - mój przypadek - pytanie?
Termometr FDIR-V1
Szuny uszne i aparat sluchowy
Deklaracaja DNAR