Skutki picie wódki - mój przypadek - pytanie?

1. Data: 2010-09-04 17:42:28

Temat: Skutki picie wódki - mój przypadek - pytanie?
Od: Marcin <b...@b...brak> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Mam 24 lata i jestem abstynentem (alkohol mi nie smakuje) oraz
nie palę papierosów. W styczniu bieżącego roku z powodu zawodu miłosnego
co wieczór miałem problemy z zaśnięciem wówczas sobie popijałem wódkę
przez okres jednego tygodnia. W tym czasie (okres jednego tygodnia)
wypiłem 4 flaszki 0,7.

Początkiem tegorocznych wakacji co wieczór doskwierają mi lekkie bóle
szyi, oprócz tego mam momentami chrypkę i gdy chrząkam czuję ucisk po
lewej stronie szyi. Poszedłem z tym problemem do dwóch laryngologów i
każdy z nich stwierdził że z krtanią jest wszystko ok. Wykonałem sobie
również USG tarczycy i oto wyniki:
Prawy płat 22x30x51
Lewy płat 24x25x54
Cieśń 6mm
Z badań krwi FT3 wyszło lekko ponad normę 4.83 co lekarz endykrynolog
stwierdził że to może być błąd pomiaru i mam powtórzyć za miesiąc/dwa
ponownie pomiar. Ogólnie rzecz biorąc endykrynolog stwierdził że
wszystko ok i dla pewności proszę przyjść w niedługim czasie na
kontrolę. Postanowiłem kuć żelazo puki gorące i dostałem skierowanie na
gastroskopię przewidzianą koniec października.

No i moje pytanie czy to może mieć jakiś związek z alkoholem?

2. Data: 2010-09-05 08:44:18

Temat: Re: Skutki picie wódki - mój przypadek - pytanie?
Od: "malgosia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i moje pytanie czy to może mieć jakiś związek z alkoholem?

typowe post-objawy zatrucia alkoholem.
Sugeruję post na sokach 3-4 dni i przejdzie

jk

3. Data: 2010-09-05 20:58:24

Od: "pawelj" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <b...@b...brak> napisał w wiadomości
> [...]
> wieczór miałem problemy z zaśnięciem wówczas sobie popijałem wódkę przez
> okres jednego tygodnia. W tym czasie (okres jednego tygodnia) wypiłem 4
I powiadasz że ci nie smakuje?
Okropnie się wobec tego poświęcasz.
Chociaż chyba zamiast słowa abstynent możesz zacząć używać słowa alkoholik.

--
PawełJ

4. Data: 2010-09-06 07:24:33

Od: Ingarden <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> typowe post-objawy zatrucia alkoholem.

Po 7-8 miesiącach od spożycia?

--
le

5. Data: 2010-09-06 07:38:07

Temat: Re: Skutki picie w?dki - m?j przypadek - pytanie?
Od: Marcin <b...@b...brak> szukaj wiadomości tego autora

> I powiadasz ?e ci nie smakuje?
> Okropnie si? wobec tego po?wi?casz.
> Chocia? chyba zamiast s?owa abstynent mo?esz zacz?? u?ywa? s?owa alkoholik.

Tak nie smakuje i mówię to z całą świadomością. Alkoholik nie wiem czy
to dobre wyrażenie. Jeśli raz w ciągu swego życia w ciągu tygodnia
wypiłem tyle alkoholu? Rozumiem gdybym pił tak częściej. Ale tak nie
jest. Od tamtego czasu nie piłem i już nie zamierzam.

6. Data: 2010-09-06 08:56:03

Od: Ingarden <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak nie smakuje i mówię to z całą świadomością. Alkoholik nie wiem czy
> to dobre wyrażenie. Jeśli raz w ciągu swego życia w ciągu tygodnia
> wypiłem tyle alkoholu?

Daj spokój z tym alkoholem. Wątpię, żebyś nabawił się choróbska po
jednym kontakcie z wódką.
Oprócz laryngologa idź też do jakiegoś gastro. Chrypka, ucisk - być może
to reflux (alkohol mógł chwilowo zaostrzyć objawy).
Czy objawy nasilają się w nocy/rano?
Zrób sobie posiew z gardła, skoro już bywasz u laryngologa.
Dawaj tu znać jak Ci idzie z szukaniem przyczyny.

--
le

7. Data: 2010-09-08 23:15:35

Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wieczór miałem problemy z zaśnięciem wówczas sobie popijałem wódkę przez
> okres jednego tygodnia. W tym czasie (okres jednego tygodnia) wypiłem 4

Tak to jest, jak za picie zabierają się abstynenci...
Rzeczywiście, picie "prawie" uwalnia od problemów z zaśnięciem.
Prawie, bo jak pijesz to nie pamietasz, gdzie zasnąłeś - i to może być
problem.
4 flazki w tydzień to niezły wynik, i już chyba już nie jesteś abstynentem.
Niesmakowanie nie równa się abstynencji. A organizm się nie sprzeciwiał?
Żadnego rzygania ani kaca?

Twój alkoholizm wszedł w fazę utajoną i organizm
wymyśla różne dolegliwości, żebyś tylko kontynuował picie.
Nie ulegaj. Jesteś młody i dasz radę. Poważnie. Nie pij, bo to
uzależnia niezauważalnie. Jak zauważysz jest za późno.
Na dobre spanie starcza mi 4 piwa czyli 0,200 wódki.
Ale gdybym to pił codziennie to po kilku latach wątróbka
do wymiany...

Zawód miłosny to stres - skrytobójca. Może bardziej się skupiasz
na sobie i to jest przyczyną dolegliwości?

Pozdrawiam
Feromon

8. Data: 2010-09-09 18:51:11

Od: Marcin <b...@b...brak> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
abstynentem.
> Niesmakowanie nie równa się abstynencji. A organizm się nie sprzeciwiał?

Żadnych objawów rzygania ani kaca nie miałem. Aż dziwię się czasami jak
to możliwe a wstać rano na uczelnie było trzeba to i z tym nie miałem
problemów.

9. Data: 2010-09-09 21:26:30

Od: "pawelj" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na dobre spanie starcza mi 4 piwa czyli 0,200 wódki.
Zatrzymajmy się przy tym. To 0,200 to jaką ma jednostkę ?
I skąd takie dane - bo jednostkę mogę się domyślić a wtedy byłoby to ciekawe

--
PawełJ

Termometr FDIR-V1
Szuny uszne i aparat sluchowy
Deklaracaja DNAR
"Na czczo" - czy szklanka wody zmieni wynik badań ?
immunolog - W-wa, Łódź