Deklaracaja DNAR

1. Data: 2010-09-02 20:45:49

Temat: Deklaracaja DNAR
Od: "JimS" <j...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy takie deklaracje można podpisywać tylko przed poważną operacją, czy
mogę udać się w jakieś miejsce i przy świadku takie oświadczenie złożyć.
Nie wiem czy takie coś ma sens, skoro ratownik medyczny podczas próby
resuscytacji rannego w wypadku i tak by nie posiadał wiedzy o takiej
deklaracji poszkodowanego.

Z góry dziękuję za odpowiedź.

2. Data: 2010-09-03 22:22:43

Temat: Re: Deklaracaja DNAR
Od: regen <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Wrz, 22:45, "JimS" <j...@m...com> wrote:
> Witam,
>
>     Czy takie deklaracje można podpisywać tylko przed poważną operacją, czy
> mogę udać się w jakieś miejsce i przy świadku takie oświadczenie złożyć.

W Polsce nie ma sensu podpisywania podobnych deklaracji, bowiem prawo
nakazuje ratowanie życia chorego. Tak więc każdy, również lekarz,
ma obowiązek resuscytować chorego bez względu na podpisane papiery.

Pozdrawiam-
regen

3. Data: 2010-09-09 19:08:33

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

A co znaczy DNAR?

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

"Na czczo" - czy szklanka wody zmieni wynik badań ?
immunolog - W-wa, Łódź
Szczepienie przeciw żółtaczce a gastroskopia
Ku przestrodze
Przebarwienie po oparzeniu.