Szuny uszne i aparat sluchowy

1. Data: 2010-09-02 21:58:43

Temat: Szuny uszne i aparat sluchowy
Od: "adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jak sie ma szumy uszne, to wolno nosic aparat sluchowy? Czy wzmocniony
dzwiek tym aparatem nie pobudzi dodatkowo ucha i szumy beda jeszcze wieksze?
adam

2. Data: 2010-09-03 09:28:57

Temat: Re: Szuny uszne i aparat sluchowy
Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-02 23:58, adam pisze:
> Czy jak sie ma szumy uszne, to wolno nosic aparat sluchowy? Czy wzmocniony
> dzwiek tym aparatem nie pobudzi dodatkowo ucha i szumy beda jeszcze wieksze?

Jak ma szumy uszne to najpierw niech przepcha sobie uszy.

--
animka

3. Data: 2010-09-03 18:08:38

Od: "Plumke" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak ma szumy uszne to najpierw niech przepcha sobie uszy.
>
> --
> animka

czy nie uwazasz Pani Madra ze pieprzenie glupot o pieleniu grzadek to nie to
samo co farmazony dotyczace czyjegos zdrowia?
...nie odpowiadaj -bron Boze- bo wiem ze nie uwazasz....inaczej by cie tu
nie bylo
....ale moze uznaj w koncu ze cie smiertelnie obrazono i nie wracaj na ta
grupe!!!

plumke

4. Data: 2010-09-03 19:24:57

Od: czeremcha <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najtrudniejsze przypadki szumów usznych łagodzi się aparatami
emitującymi dźwięki. Zatem "normalny" aparat nie powinien stanowić
żadnego zagrożenia - a wręcz może przynieść ulgę.

Ania

5. Data: 2010-09-04 00:02:54

Od: "adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najtrudniejsze przypadki szumów usznych łagodzi się aparatami
> emitującymi dźwięki. Zatem "normalny" aparat nie powinien stanowić
> żadnego zagrożenia - a wręcz może przynieść ulgę.

Tez tak wlasnie czytalem, ale w moim przypadku okazuje sie, ze dzwieki z aparatu
sluchowego chyba podrazniaja mi nerw sluchowy, bo po kilkugodzinnym uzywaniu
wzmaga sie szum, zamiast slabnac. A dodam, ze aparat sluchowy nastawiony jest
dosc cicho. Swoja droga wlasnie nie bardzo rozumiem czemu aparat sluchowy mialby
lagodzic szumy uszne. Przeciez aparat wzmacnia dzwieki i to chyba jest szkodliwe
na uszy? W kazdym razie w moim przypadku to sie potwierdza, niestety.
Podobnie czasem po sluchawkach telewizyjnych wzmaga mi sie szum uszny.
adam

6. Data: 2010-09-04 17:00:23

Od: czeremcha <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Wrz, 01:02, "adam" <a...@p...onet.pl> wrote:

> Swoja droga wlasnie nie bardzo rozumiem czemu aparat sluchowy mialby
> lagodzic szumy uszne. Przeciez aparat wzmacnia dzwieki i to chyba jest szkodliwe
> na uszy?

Dźwięki emitowane przez aparat stosowany w szumach usznych odwracają
uwagę od tego, co jest produkowane w głowie. Nie jest to aparat
pogłaśniający dźwięki z otoczenia. Jeśli cierpisz na szumy uszne z
pewnością zauważyłeś, że najbardziej dokuczają wtedy, gdy panuje
cisza. Nieznaczne dźwięki docierające z zewnątrz rozpraszają te
"wewnętrzne". Taka jest mniej więcej zasada działania aparatów.

Ania

7. Data: 2010-09-04 17:07:16

Od: "Strachu S." <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy jak sie ma szumy uszne, to wolno nosic aparat sluchowy? Czy wzmocniony
> dzwiek tym aparatem nie pobudzi dodatkowo ucha i szumy beda jeszcze wieksze?
> adam

Aparat infrared, implantowany.
Inne nie - w przypadku jak u pana, gdy wystepuja szumy uszne moze dojsc do
sprzezenia zwrotnego w ukladzie miedzy dzwiekami szumow wystapujacymi w uszach
a samym aparatem - dzwiek w petli zostanie wzmocniony, moze dojsc do
uszkodzenia narzadu sluchu (wylew).
Implanty typu infrared zakładam w mojej klinice. Sa estetyczne bo niewidoczne,
zabieg w znieczuleniu miejscowym, uczucie podobne - tak opisuja kobiety - jak
przy wycinaniu chrzastki malzowiny usznej (kosmetyka).
Moge od razu usunac panu halluksy.

Strachu S.

8. Data: 2010-09-04 20:18:13

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-04 19:00, czeremcha pisze:

> [...]
> cisza. Nieznaczne dźwięki docierające z zewnątrz rozpraszają te
> "wewnętrzne". Taka jest mniej więcej zasada działania aparatów.

Ja miałam jakieś straszne szumy uszne jak miałam zapalenie ucha środkowego.

--
animka

9. Data: 2010-09-05 11:35:48

Od: "adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dźwięki emitowane przez aparat stosowany w szumach usznych odwracają
> uwagę od tego, co jest produkowane w głowie. Nie jest to aparat
> pogłaśniający dźwięki z otoczenia.
Masz na mysli maskera, a nie aparat sluchowy, ktory poglasnia dzwieki z otoczenia.

> [...]
> cisza. Nieznaczne dźwięki docierające z zewnątrz rozpraszają te
> "wewnętrzne". Taka jest mniej więcej zasada działania aparatów.

Tak, ale okazuje sie, ze wzmocnione dzwieki z zewnatrz podrazniaja mi ucho i
szumy sa wieksze. Np. po dluzszym uzywaniu sluchawek radiowych, a takze aparatu
sluchowego.
adam

10. Data: 2010-09-05 11:37:26

Od: "adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> a samym aparatem - dzwiek w petli zostanie wzmocniony, moze dojsc do
Powinien pan wiedziec, ze szumy uszne sa szumami subjektywnymi, a nie
fizycznymi, wiec do zadnego sprzezenie dojsc nie moze. W ktorej klinice pan pracuje?
adem

Deklaracaja DNAR
"Na czczo" - czy szklanka wody zmieni wynik badań ?
immunolog - W-wa, Łódź
Szczepienie przeciw żółtaczce a gastroskopia
Ku przestrodze