Termometr FDIR-V1

1. Data: 2010-09-04 09:37:39

Temat: Termometr FDIR-V1
Od: "Palik" <p...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłem termometr bezdotykowy i "uczę" się jego reakcji. Kto podzieli się
doświadczeniami? Pierwsze co mnie zdziwiło: Po powrocie ze spaceru [i prawie
przez godzinę]temperatura u mnie w uchu 34,6 [wcześniej 35.6]. Wczoraj
wieczorem 36,2.
To taki duża różnica wynika z temperatury otoczenia i rekacji organizmu na
to [oziębienie okolic skóry]?
Poza tym, czy temp.35,6 to nie jest za mało? Kiedy byłem młody to nie
spadała poniżej 36,4.O co tu chodzi?
Poza tym:
Jak dokładnie należy ten termometr umieścić w uchu?Jak dokładnie należy
dołożyć do czoła?

Palik

2. Data: 2010-09-04 10:21:44

Temat: Re: Termometr FDIR-V1
Od: "Aleksander" <f...@f...fake> szukaj wiadomości tego autora

Generalnie wszystkie "szybkie" (1-2sek) termometry, z którymi
miałem do czynienia, są obdarzone sporym błędem (rozrzutem).

Jednym słowem - mało precyzyjne - nadają się do sprawdzenia
typu - jest gorączka lub nie ma gorączki. Ale tyle to można
i sprawdzić ręką...

Im mocniej dociśniesz, tym temp. pokazywana będzie wyższa. itp.

Pewnikiem termometry z wyższej półki (za kilkaset, kilka tysięcy zł)
mają mniejszy błąd pomiaru.

3. Data: 2010-09-04 17:26:44

Od: Adrian <b...@b...brak> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-04 12:21, Aleksander pisze:
> [...]
>
> Im mocniej dociśniesz, tym temp. pokazywana będzie wyższa. itp.
>
> Pewnikiem termometry z wyższej półki (za kilkaset, kilka tysięcy zł)

Dokładnie tego typu termometry to pic na wodę. Podekscytowany tą zabawką
gdy widziałem w szpitalu zdecydowałem ją nabyć. Nie pamiętam modelu jaki
zakupiłem ale kwota utkwiła mi w pamięci. Koszt 650 zł. Niestety u
każdego osobnika w domu temperatura była za każdym razem inna. Termometr
oddałem po kilku dniach i odzyskałem swoje pieniądze. Prawdą jest to że
tego typu termometr nie zastąpi tradycyjnych rtęciowych termometrów.
Chyba że ma się kilka tysięcy gotówki i zainwestuje w prawdziwy
termometr bezdotykowy wówczas nie mamy o czym mówić.

4. Data: 2010-09-04 17:38:27

Od: "Strachu S." <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Chyba że ma się kilka tysięcy gotówki i zainwestuje w prawdziwy
> termometr bezdotykowy wówczas nie mamy o czym mówić.

Szanowni Panstwo , prosze oprzec sie o analize widma lub promieniowania -
polecam uzywac pirometr. Techniczny, uzywany w przemysle, "pistoletowy" -
tanszy niz arcydrogie medyczne i ze swiadectwem, dokladny i powtarzalny.

Strachu S.

Szuny uszne i aparat sluchowy
Deklaracaja DNAR
"Na czczo" - czy szklanka wody zmieni wynik badań ?
immunolog - W-wa, Łódź
Szczepienie przeciw żółtaczce a gastroskopia