onkolog warszawski

1. Data: 2010-09-07 02:59:48

Temat: onkolog warszawski
Od: "1634Racine" <1...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy możecie polecic dobrego onkologa w W-wie? Pisząc 'dobrego',niekoniecznie
mam na mysli 'profesora onkologa'. Mam na mysli dobrego onkologa:
_dobrego_praktyka_ , ktoremu chce sie leczyc i ktoremu chce sie miec
_dobre_podejscie_do_pacjenta_ .
dzieki.

2. Data: 2010-09-07 19:00:15

Temat: Re: onkolog warszawski
Od: BlueGirl <b...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik 1634Racine napisał:
> [...]
> dobrego onkologa: _dobrego_praktyka_ , ktoremu chce sie leczyc i ktoremu
> chce sie miec _dobre_podejscie_do_pacjenta_ .

Zawsze i wszędzie będę polecać Prof. Cezarego Szczylika z WIM, wogóle
całą onkologię w WIM mogę polecić

pozdrawiam
BlueG

rendgen nogi w gipsie
Resekcja wierzchołka korzenia zęba
Skutki picie wódki - mój przypadek - pytanie?
Termometr FDIR-V1
Szuny uszne i aparat sluchowy