renowacja zeliwnej wanny

11. Data: 2008-06-24 15:02:27

Temat: Re: renowacja zeliwnej wanny
Od: "Dorota Sosnowska" <dorota.sosnowska@_wywal_to_cos_wezyr.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" <m...@l...pl> napisał w wiadomości
news:1d53f8ad-3619-4c73-806d-4c15680c9ec7@s50g2000hs
b.googlegroups.com...
On 23 Cze, 09:23, "Dorota Sosnowska"
<dorota.sosnowska@_wywal_to_cos_wezyr.pl> wrote:

> Witam !!! Czy możesz napisać coś więcej o wymiarach i kształcie tej
> wanny ??

Wanna prostokątna ma wymiary 180 cm długości, 80 cm szerokości i 60
głębokości

---
Pozdrawiam
Dorota
http://autumn.blog.pl/

12. Data: 2008-06-25 10:23:49

Od: Marek <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Cze, 17:02, "Dorota Sosnowska"
<dorota.sosnowska@_wywal_to_cos_wezyr.pl> wrote:

> Wanna prostokątna ma wymiary 180 cm długości, 80 cm szerokości i 60
> [...]

ok, to według mojej wiedzy i przekonań mogłabyś zamontować sobie wannę
żeliwną Roca - ale tu jest ograniczony wymiar do 170cm max, (http://
www.roca.pl/produkt-wanny-zeliwne-continental-170x70
-cm/916/4/63)
albo skusić się na wannę stalową, ale: z grubej, 3,5 mm blachy,
oczywiście emaliowaną z niemieckiej firmy Kaldewei. Gwarancja na
emalię dla takiej wanny to 30 lat. miałem kilku klientów, którzy
remontowali sobie w domach kilka łazienek, ale wanna Kaldwei nie była
nigdy wymieniana. Według mnie Kaldewei jest ok. W przeciwieństwie do
zwykłej (zwykle 2,3mm grubości) blachy - ta wanna nie dudni, dobrze
trzyma ciepło i po prostu jest lżejsza niż żeliwna. możesz ją obejrzeć
np tu: http://domu.com.pl/+WANNA+PROSTOKATNA+3751+SANIFORM+
PLUS+180X80_p1020498.html
. Raczej nie kusiłbym się na próby renowacji starej emalii.... bo
emalia jest wypiekana w baardzo wysokiej temperturze - przecież w
normalnych warunkach się tego nie osiągnie....
pozdrawiam serdecznie i życzę słusznych wyborów. ;)

13. Data: 2008-06-25 10:32:09

Od: "Dorota Sosnowska" <dorota.sosnowska@_wywal_to_cos_wezyr.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" <m...@l...pl> napisał w wiadomości
f.googlegroups.com...

> [...]
> zwykłej (zwykle 2,3mm grubości) blachy - ta wanna nie dudni, dobrze
> trzyma ciepło i po prostu jest lżejsza niż żeliwna. możesz ją obejrzeć

w naszym aktualnym domu mamy własnie wanne Kaldewei i jesteśmy bardzo
zadowoleni, ale niestety tak głębokiej (60cm) o takich duzych wymiarach nie
robią. Pewnie zdecydujemy sie na http://tiny.pl/knl9 o wymiarach 200x100x43

> Raczej nie kusiłbym się na próby renowacji starej emalii.... bo
> emalia jest wypiekana w baardzo wysokiej temperturze - przecież w
> normalnych warunkach się tego nie osiągnie....

no własnie zrezygnowaliśmy z renowacji po relacjach z grupy.

Dorota
http://autumn.blog.pl/

14. Data: 2008-06-25 10:33:37

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Niestety kretyńsko drogie.
JaC

-----

15. Data: 2008-06-25 10:44:45

Od: Marek <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Cze, 12:32, "Dorota Sosnowska"
<dorota.sosnowska@_wywal_to_cos_wezyr.pl> wrote:
>. Pewnie zdecydujemy sie na http://tiny.pl/knl9o wymiarach 200x100x43

no właśnie ;) po komentarzach dotyczących zbyt wysokiej ceny
podstawowego modelu, nawet nie śmiałem szukać lepszch rozwiązań ;)

16. Data: 2008-06-25 11:40:39

Od: "Dorota Sosnowska" <dorota.sosnowska@_wywal_to_cos_wezyr.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" <m...@l...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

> no właśnie ;) po komentarzach dotyczących zbyt wysokiej ceny
> podstawowego modelu, nawet nie śmiałem szukać lepszch rozwiązań ;)

zgadzam się, że te wanny są bardzo drogie ale z drugiej strony to nie jest
zakup na kilka lat tylko na dłużej.

Obecnie posiadamy inny model wanny Kaldewei i mimo dwóch niszczycieli (synka
który wrzuca do niej co sie da i psa który swoimi pazurami drapie w czasie
kapieli) wanna jest w stanie takim jak dwa lata temu gdy dokonywalismy
zakupu.

Dorota
http://autumn.blog.pl/

Robaki w domu