renta socjalna pyt

1. Data: 2003-06-18 20:35:41

Temat: renta socjalna pyt
Od: "Slonex" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam all
sluchajcie kochani jak to jest z ta renta socjalna byla ta podwyzka w marcu
renty socjalnej czy w koncu nie bo juz czerwiec a ja nie dostalem zadnej
decyzji ani niczego.
Pozdrawiam
Michal

2. Data: 2003-06-18 21:45:16

Temat: Re: renta socjalna pyt
Od: m...@o...pl (Marciu11 - Viper) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
S> renty socjalnej czy w koncu nie bo juz czerwiec a ja nie dostalem zadnej

Dokladnie jesten w tej samej sytuacji. Marzec nic teraz czerwiec nic.
NO pan minister sie wypowiadal ze to nie musi byc waloryzowane tak jak
inne swiadczenia i widac swoja obietnice spelnil.
A co jest z przejeciem rent socjalnych przez ZUS? niby tez od czerwca
maial to byc i tez cisza. A jakos nic nie moge wykukac na ten temat.

Pozdraiam Marcin

--
Pozdrowienia,
Marciu11 mailto:m...@o...pl

3. Data: 2003-06-19 13:47:24

Od: " EB" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Slonex" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> sluchajcie kochani jak to jest z ta renta socjalna byla ta podwyzka w
marcu
> renty socjalnej czy w koncu nie bo juz czerwiec a ja nie dostalem zadnej
> decyzji ani niczego.

Obwieszczenie MGPiPS z 16.04.2003r. w sprawie wskaźnika waloryzacji,
kwot dochodu po waloryzacji i wysokości świadczeń z pomocy spolecznej
( Mon.Pol.nr 21,poz.326)
Wskaźnik ten od 1 czerwca 2003r. wynosi 99,75%.
Wobec powyższego , renta socjalna od 1.06.2003 nie
uległa zmianie i nadal wynosi 418 zł :(

Więcej http://www.mpips.gov.pl/wiadomosci_szczegoly.php?nr=
1819

Pozdrawiam Ewa.

4. Data: 2003-06-19 13:48:46

Od: " EB" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2003-06-19 18:18:23

Temat: Re[2]: renta socjalna pyt
Od: m...@o...pl (Marciu11 - Viper) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
E> ( Mon.Pol.nr 21,poz.326)
E> Wskaźnik ten od 1 czerwca 2003r. wynosi 99,75%.
E> Wobec powyższego , renta socjalna od 1.06.2003 nie

Wszystkim odpowiedzialnym i rzadzacym, za taki stan:
oficjalnie i churem, trzy czetery! DZIE KU JE MY ! ! !

Marcin.

--
Pozdrowienia,
Marciu11 mailto:m...@o...pl

6. Data: 2003-06-20 23:07:06

Temat: Odp: Re[2]: renta socjalna pyt
Od: "interpio" <i...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marciu11 - Viper <m...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@o...pl...

> Wszystkim odpowiedzialnym i rzadzacym, za taki stan:
> oficjalnie i churem, trzy czetery! DZIE KU JE MY ! ! !
>
> Marcin.

Witam
Dziękuję
Czynsz w ciągu roku wzrósł mi o 5%, chleb o ok 5%, od 01.07.2003 -
cena energii elektrycznej i C.O. - też w górę o 5 %.

A czemu ja narzekam - jest tak dobrze - wskaźniki inflacji i bezrobocia w dół, wzrost
produkcji 11,6 %, zaufanie do prezydenta 74%
- jest super a będzie lepiej??? nie będzie A Lepper
Pozdr. Piotr

[spam]masazystka/technik fizjoterapii szuka pracy
Latanie dla kulawych
Kto chciał nowej Konstytucji Europejskiej?
standardy
Praca