roaccutane

1. Data: 2005-10-13 16:33:41

Temat: roaccutane
Od: Ardnaskela <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktos stosował??? moja dermatolog twierdzi ze to jedyny sposób na
ładna buzie, mam z tym okropne problemy. Moze ktos ma jakis inny
pomysł?? tradzik niszczy mi zycie. Walcze z nim juz 10 lat!!!

1. Data: 2005-10-13 16:53:40

Temat: Re: roaccutane
Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

Ardnaskela <o...@o...pl> napisał(a)
wnews:dim2af$rjj$1@nemesis.news.tpi.pl:

> czy ktos stosował??? moja dermatolog twierdzi ze to jedyny sposób na
> ładna buzie, mam z tym okropne problemy. Moze ktos ma jakis inny
> pomysł?? tradzik niszczy mi zycie. Walcze z nim juz 10 lat!!!

Nie tylko Tobie.
Szukalas w archiwum?

--
Pozdr. Hektor

1. Data: 2005-10-13 16:55:47

Od: Ardnaskela <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hektor napisał(a):
> Ardnaskela <o...@o...pl> napisał(a)
> wnews:dim2af$rjj$1@nemesis.news.tpi.pl:

> Nie tylko Tobie.
> Szukalas w archiwum?

Nop ale poszukam. Własnie sie przyłączyłam do grupy. Thx buziaki

1. Data: 2005-10-13 17:50:24

Od: "Rafal" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

Tylko Roaccutane. Nic nie jest tak skuteczne jak ten lek...Biorąc pod uwagę
że trądzik to jedna z najgorszych chorób na świecie wnioskuje że cena
kuracji jest niczym w porównaniu z tym co ta choroba robi z psychiką
czlowieka.

Oto moja rada: zazywaj ten lek tak szybko jak bedziesz mogła...poczujesz ze
zyjesz.

Pozdrawiam
Rafał

1. Data: 2005-10-13 18:59:23

Od: "Zbynek vel Zbynio" <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

To dobry lek w rekach dobrego dermatologa. Jesli Twoj dermatolog nie wie jak
go stosowac - szukaj innego.
Zdrufka zycze.

1. Data: 2005-10-13 19:23:17

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"Rafal" <x...@x...xx> napisał(a) wnews:dim6q1$n14$1@amigo.idg.com.pl:

> Oto moja rada: zazywaj ten lek tak szybko jak bedziesz
> mogła...poczujesz ze zyjesz.

Niech lepiej lekarz wyda werdykt czy ma stosowac czy tez nie.
Lek jest ponoc niebezpieczny.

--
Pozdr. Hektor

1. Data: 2005-10-13 21:31:06

Od: Ardnaskela <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hektor napisał(a):

> Niech lepiej lekarz wyda werdykt czy ma stosowac czy tez nie.
> Lek jest ponoc niebezpieczny.

na czym polega jego niebezpieczny wpływ, na tym: nieokreslone działanie
na organozm ludzki ???? heheh

1. Data: 2005-10-13 21:40:01

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dimjo2$irj$3@nemesis.news.tpi.pl>
Ardnaskela <o...@o...pl> pisze:

> na czym polega jego niebezpieczny wpływ, na tym: nieokreslone
> działanie na organozm ludzki ???? heheh

Kpisz czy o drogę pytasz? Lista skutków ubocznych tego leku ma dobre
kilkadziesiąt linijek.
Poszukaj sobie informacji w necie. Nawet na stronie producenta nie kryją się
z tym, że nie jest to lek pokroju witaminy C.

http://www.roche.pl/pharma/lek.php?lid=21

--
PozdrawiaM

1. Data: 2005-10-13 21:46:23

Od: "Kamila Rudnik (JNET)" <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

--
Kami
______________________________

Posted At: Thursday, October 13, 2005 11:31 PM
Posted To: uroda
Conversation: roaccutane
Subject: Re: roaccutane
jest ponoc niebezpieczny.

> na czym polega jego niebezpieczny wpływ, na tym: nieokreslone
działanie
> na organozm ludzki ???? heheh

http://republika.pl/acne/roaccutane.html#dzn
http://www.roche.pl/pharma/lek.php?lid=21

Mało?

--
Kami
______________________________

1. Data: 2005-10-14 10:04:22

Od: Ardnaskela <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):
> [...]
> Poszukaj sobie informacji w necie. Nawet na stronie producenta nie kryją
> się z tym, że nie jest to lek pokroju witaminy C.

jasne, czytałam juz to, jak przeczytasz ulotke od zwykłego
antybiotyku-tez mozna niezle sie przestraszyc. Interesuje mnie czy ktos
to brał, jakie odczucia? jakie reakcje ze strony organizmu, czy tez moze
ich brak.

TIPSY POZNAŃ
Szampon czy farba koloryzująca ?
(Wawa) depilacja laserowa
Truskawa i problemy natury celno podatkowej :(
Jaka alternatywa zamiast wizyty u kosmetyczki?