robi sie ciasno

21. Data: 2012-06-16 16:24:22

Temat: Re: robi sie ciasno
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 16 Jun 2012 18:12:33 +0200, Flyer napisał(a):

> In article <l...@4...net>,
> i...@g...pl says...

1097,Burza_w_Chinach__kobiete_zmuszono_do_aborcji_w_
7_.html

> O tym mówię.

Nie, na pewno nie o TYM - bo ja nie mówię o następstwach demograficznych.

> I o ubezpładnianiu mniejszości etnicznych w
> Chinach, o ciężkich warunkach życia, braku opieki zdrowotnej
> itp. itp. Chciałaś mnie jakoś zaszokować? Nie udało Ci się.

Jak mogę Cię zaszokować, skoro nie rozumiesz, o co biega?

--
XL

22. Data: 2012-06-20 14:04:38

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
> In article <4fdb8889$0$1219$65785112@news.neostrada.pl>,
> g...@e...pl says...

> Malejący ciąg geometryczny.

Sure?

23. Data: 2012-06-24 07:41:53

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <4fe1d87c$0$1314$65785112@news.neostrada.pl>,
g...@e...pl says...

> Użytkownik "Flyer" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

> Sure?

Sure. A z czego mają się rodzić nowi Chińczycy, skoro mają
politykę jednego dziecka i dominację mężczyzn nad kobietami w
populacji. Chyba, że wejdzie u nich poliandria, ale wtedy i
wejdzie matriarchat, który jest sprzeczny z dotychczasowym
modelem społecznym.

W dużym uproszczeniu - z 1 mld Chińczyków w 1977 urodziło się
0,5 mld dzieci [mamy 1,5], z uwagi na ww ograniczenia w 1995 [18
lat populacji 1977] urodzi się powiedzmy [populacja rodząca 0,5
mld] 0,15 mld [mamy 1,65], w 2013 jw. urodzi się 600 mln [mamy
1,71] i tak coraz mniej. Dodaj do tego umieranie i wyjdzie Ci,
że za kilkadziesiąt lat Chiny będą mieć ujemny przyrost
naturalny, którego nie będą wstanie zatrzymać przez
kilkadziesiąt lat, bo akurat takimi okresami rządzi się
demografia.

PF

24. Data: 2012-06-24 07:52:43

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <1mbfzcb0s53nw.2j3pb7b39e6g$.dlg@40tude.net>,
i...@g...pl says...

> [...]
>
> Nie, na pewno nie o TYM - bo ja nie mówię o następstwach demograficznych.

> Jak mogę Cię zaszokować, skoro nie rozumiesz, o co biega?

Biega o Życie. W czasie kiedy Ty pisałaś swoje słowa, w
pobliskim lesie zdychało ze starości/głodu/chorób kilkadziesiąt
zwierząt. Takie jest życie i nic na to nie poradzimy. Można
uratować jedną Chinkę, ale zawsze kosztem czegoś. 100 Afrykanek?
;> W tym świecie nic nie ma za darmo, nawet żeby iść do Nieba
trzeba się starać. ;>

PF

25. Data: 2012-06-24 08:09:23

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer pisze:

> ;> W tym świecie nic nie ma za darmo, nawet żeby iść do Nieba
> trzeba się starać. ;>

Jak nie ma jak jest. Nie będziesz się starał - do piekła pójdziesz.
Wstęp gratis, ogrzewanie gratis - bezterminowo. Luuuudzie - brać póki
jeszcze można :)

Dębska

26. Data: 2012-06-24 10:29:29

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <js6i01$t0t$1@inews.gazeta.pl>, p...@g...pl
says...

> Jak nie ma jak jest. Nie będziesz się starał - do piekła pójdziesz.
> Wstęp gratis, ogrzewanie gratis - bezterminowo. Luuuudzie - brać póki
> jeszcze można :)

I tu, mój drogi niewyetu tfu niewyedukowany kolego się mylisz -
za darmo jest czyściec, czyli nic do kwadratu. Na piekło też
trzeba sobie zasłużyć. ;>

PF

27. Data: 2012-06-24 14:09:26

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer pisze:
> [...]
>
> I tu, mój drogi niewyetu tfu niewyedukowany kolego się mylisz -
> za darmo jest czyściec, czyli nic do kwadratu. Na piekło też

Ale nie musimy ludziom mówić, że czyściec za darmo ? Możemy mówić, że
płatny, a my mamy tanie wejściówki. Zarobimy parę groszy i przy okazji
na piekło zasłużymy. No chyba że Ty wolisz do nieba, psalmy tam śpiewać
z aniołkami,miast do piekła z diabłem w karty pograć ;)

Dębska

28. Data: 2012-06-24 15:01:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 24 Jun 2012 12:29:29 +0200, Flyer napisał(a):

> I tu, mój drogi niewyetu tfu niewyedukowany kolego się mylisz -
> za darmo jest czyściec, czyli nic do kwadratu. Na piekło też
> trzeba sobie zasłużyć. ;>

Wolność też kosztuje.
--
XL