robota z dwóch nitek na drutach

1. Data: 2008-02-07 08:04:13

Temat: robota z dwóch nitek na drutach
Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moi Drodzy,
mam jeszcze trochę różnych włóczek, a robienie skarpetek już odpada.
Chciałabym wykorzystać te nitki na coś na grzbiet, są to trzy różne kolory
zieleni,
z tego dwa niezbyt mocno różniące się oraz brąz w odcieniu jasnego mahoniu
i trochę żółtego (nie wszystkie są jednakowej grubości).
Pomyślałam, aby robić w dwie nitki o kontrastowych kolorach, ale nie bardzo
wiem
jak to może wyglądać po zrobieniu.
Może znacie przykłady swetra czy bezrękawnika (może nie starczyć na więcej)
z takiej mieszanki?
Chętnie obejrzałabym jakieś wzory.

Pozdrawiam Krycha.

2. Data: 2008-02-07 08:38:39

Temat: Re: robota z dwóch nitek na drutach
Od: "Anna Jabłońska" <k...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> bardzo wiem
> jak to może wyglądać po zrobieniu.
> Może znacie przykłady swetra czy bezrękawnika (może nie starczyć na

Proponowałabym jednak połączyć jeden kolor nitek co ja osobiście preferuę bo
nie podobają mi się takie kolory kontrastowe i w/g mnie mniej eleganckie. A
może robić na różnej wielkości drutach?
Pozdrawiam AnnaJ.

3. Data: 2008-02-07 10:58:27

Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Jabłońska" <k...@n...net> napisał w wiadomości

(...)
> [...]
> bo nie podobają mi się takie kolory kontrastowe i w/g mnie mniej
> eleganckie. A może robić na różnej wielkości drutach?

Połączyć jeden kolor, czyli zielony z zielonym?
Bo jednego koloru jest za mało, na cokolwiek.

Pozdrawiam Krycha.

4. Data: 2008-02-08 09:36:36

Od: kroowka <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krycha napisał(a):
> [...]
>>
> (...)
>
> Połączyć jeden kolor, czyli zielony z zielonym?
> Bo jednego koloru jest za mało, na cokolwiek.

Ja bym też połączyła zielony z zielonym :) Te łączenia kontrastowych
kolorów jednak wciąż kojarzą mi się z PRLem i pruciem i przerabianiem 10
razy jednego swetra... dodawaniem do prutej nitki jakiejś innej, żeby
mieć coś nowego i innego..... i jeszcze z takimi fujskimi papciami, co
babcia robiła nam z właśnie 2 nitek w kontrastowych kolorach. Nie dość
że brzydacta to były, to jeszcze śliskie starasznie i się wywracałam na
każdym zakręcie. Ale i tak babci dziękuję, bo w nogi nie marzłam hihi a
papcie kupić to chyba ciężko było.

Wracając do zielonego z zielonym :) Właśnie kończę sweter z
"współczesnych" 2 nitek, Zorzy i Falki w tym samym kolorze. Jedna była
za cienka, a 2 wyszły akurat i pewnie jak ktoś nie wie że to dwie nitki,
to się nie dopatrzy. Mam w planie jeszcze jeden sweterek z 2 włóczek w
podobnym kolorze, z zielonej Sonaty i ciemniejszego zielonego akrylu
Elian Lusy. Tu może być trochę widać różnicę koloru, ale pewnei tylko z
bardzo bliska.

Pozdrawiam
Ola

--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

5. Data: 2008-02-08 09:43:08

Od: kroowka <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest moja odpowiedź?
Bo mi program pocztowy ześwirkował... wysłał 2 razy, a jak usunęłam
jeden z postów, to w pocztowym teraz nie widzę żadnego, a w googlu widzę
jeden, czyli ok.

--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

6. Data: 2008-02-08 09:48:12

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krycha pisze:
> [...]
> i trochę żółtego (nie wszystkie są jednakowej grubości).
> Pomyślałam, aby robić w dwie nitki o kontrastowych kolorach, ale nie

Zrob probke, nie widzac wloczek nic ci tu nie poradzimy.
Wydaje mi sie, ze to zalezy tylko i wylacznie od kolorow, jakie masz.
Moze wyjsc paskudnie (np. czerwony z niebieskim, cieply kolor z zimnym)
albo ladnie, gdy sa w podobnej tonacji.
Widzialam kiedys wzor sweterka robiony z 3 nitek z bieli i czerni, od
dolu szly szerokie pasy: 3 nitki czarne, 2 czarne-1 biala, 1 czarna-2
biale, 3 biale. Nawet niezle to wygladalo.

th

7. Data: 2008-02-08 09:48:46

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kroowka pisze:
> Jest moja odpowiedź?
> Bo mi program pocztowy ześwirkował... wysłał 2 razy, a jak usunęłam
> jeden z postów, to w pocztowym teraz nie widzę żadnego, a w googlu widzę
> jeden, czyli ok.

Ja nie widze.

th

8. Data: 2008-02-08 09:58:36

Od: kroowka <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Theli napisał(a):

> Ja nie widze.
>
> th
To jeszcze raz:

9. Data: 2008-02-08 13:02:22

Od: "anka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam podobny dylemat ponieważ namiętnie kupuję resztki włóczek z przecen w
sklepach. mam tego juz całą szafę i we wszystkich możliwych tonacjach. Po 2, 3
motki koloru. OBŁĘD! Widziałam w gazetach (na papierze) swetry i kamizelki
robione w pionie w paski z różnych włóczek. Nawet nieźle wyglądają ale ja
jeszcze nie jestem na tyle odważna, żeby zrobić takie cudo. Myślę jednak, że
lepiej będą wyglądały wyroby w stonowanych kolorach - takie połączenie
zielonych np. POWODZENIA!

10. Data: 2008-02-08 13:05:27

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kroowka pisze:

> [...]
> babcia robiła nam z właśnie 2 nitek w kontrastowych kolorach. Nie dość
> że brzydacta to były, to jeszcze śliskie starasznie i się wywracałam na

Kapcie mnie ominely, ale mialam za to tak zrobione sciagacze do spodni
dresowych ;)

th

ps. qrcze, czy ktos w wieku < 20 lat jest w stanie uwierzyc, jakie wtedy
problemy z zaopatrzeniem byly? ;)

szydełko kwiaty kwiateczki
Poszukiwani Twórcy HandMade
( Szydełko) Mój album na fotosik - dopiero zaczynam.
kubusiowa miarka wzrostu xxx
szydełko i druty dla dzieci - link