Re: robota z dwóch nitek na drutach

Subject: Re: robota z dwóch nitek na drutach
From: Theli <g...@w...pl>
Date: Fri, 08 Feb 2008 10:48:12 +0100
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne

Krycha pisze:
> Moi Drodzy,
> mam jeszcze trochę różnych włóczek, a robienie skarpetek już odpada.
> Chciałabym wykorzystać te nitki na coś na grzbiet, są to trzy różne
> kolory zieleni,
> z tego dwa niezbyt mocno różniące się oraz brąz w odcieniu jasnego mahoniu
> i trochę żółtego (nie wszystkie są jednakowej grubości).
> Pomyślałam, aby robić w dwie nitki o kontrastowych kolorach, ale nie
> bardzo wiem
> jak to może wyglądać po zrobieniu.

Zrob probke, nie widzac wloczek nic ci tu nie poradzimy.
Wydaje mi sie, ze to zalezy tylko i wylacznie od kolorow, jakie masz.
Moze wyjsc paskudnie (np. czerwony z niebieskim, cieply kolor z zimnym)
albo ladnie, gdy sa w podobnej tonacji.
Widzialam kiedys wzor sweterka robiony z 3 nitek z bieli i czerni, od
dolu szly szerokie pasy: 3 nitki czarne, 2 czarne-1 biala, 1 czarna-2
biale, 3 biale. Nawet niezle to wygladalo.

th