Re: robota z dwóch nitek na drutach

Data: 2008-02-08 09:58:36
Temat: Re: robota z dwóch nitek na drutach
Od: kroowka <k...@w...pl>

Theli napisał(a):

> Ja nie widze.
>
> th
To jeszcze raz:

wiadomości news:47aac38d$0$6117$f69f905@mamut2.aster.pl...

> (...)
preferuę bo nie podobają mi się takie kolory kontrastowe i w/g mnie
mniej eleganckie. A może robić na różnej wielkości drutach?

> Połączyć jeden kolor, czyli zielony z zielonym?
> Bo jednego koloru jest za mało, na cokolwiek.
>
> Pozdrawiam Krycha.
Ja bym też połączyła zielony z zielonym :) Te łączenia kontrastowych
kolorów jednak wciąż kojarzą mi się z PRLem i pruciem i przerabianiem 10
razy jednego swetra... dodawaniem do prutej nitki jakiejś innej, żeby
mieć coś nowego i innego..... i jeszcze z takimi fujskimi papciami, co
babcia robiła nam z właśnie 2 nitek w kontrastowych kolorach. Nie dość
że brzydacta to były, to jeszcze śliskie starasznie i się wywracałam na
każdym zakręcie. Ale i tak babci dziękuję, bo w nogi nie marzłam hihi a
papcie kupić to chyba ciężko było.

Wracając do zielonego z zielonym :) Właśnie kończę sweter z
"współczesnych" 2 nitek, Zorzy i Falki w tym samym kolorze. Jedna była
za cienka, a 2 wyszły akurat i pewnie jak ktoś nie wie że to dwie nitki,
to się nie dopatrzy. Mam w planie jeszcze jeden sweterek z 2 włóczek w
podobnym kolorze, z zielonej Sonaty i ciemniejszego zielonego akrylu
Elian Lusy. Tu może być trochę widać różnicę koloru, ale pewnei tylko z
bardzo bliska.

Pozdrawiam
Ola

--