rododendrony raz jeszcze:)

11. Data: 2004-11-27 20:23:33

Temat: Re: rododendrony raz jeszcze:)
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Monika Zalewska wrote:

> Boletusie, ja nie kupiłam tych roslin!!!!! Jak mi je zaproponowano, pierwsze
> kroki skierowałam tu, na grupe własnie, aby się upewnic, ze chce zrobić
> głupotę:) Gdyby było inaczej, nawet bym Was nie pytała, tylko kupiła i po
> sprawie:)
> Przeczytaj cały watek, to własnie Ty namawiałes mnie do ich kupna:)))

"Co nagle to po boletusie".

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

12. Data: 2004-11-27 20:24:33

Od: "Monika Zalewska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

13. Data: 2004-11-27 20:49:59

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przeczytaj cały watek, to własnie Ty namawiałes mnie do ich kupna:)))
> Pozdrawiam, Monika

Napisałem jeno,że nie wciskają kitu.
Sprzedawcy w takich sklepikach
zazwyczaj nie wiedzą co tak naprawdę
sprzedają;-)

Pozdrawia boletus

14. Data: 2004-11-27 20:55:21

Od: "Monika Zalewska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Napisałem jeno,że nie wciskają kitu.
> Sprzedawcy w takich sklepikach
> zazwyczaj nie wiedzą co tak naprawdę
> sprzedają;-)
>
> Pozdrawia boletus

No widzisz ... a ja gapa myslałam, ze działasz na moja niekorzyść:))
Pozdrawiam, Monika

15. Data: 2004-11-27 21:06:25

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No widzisz ... a ja gapa myslałam, ze działasz na moja niekorzyść:))
> Pozdrawiam, Monika

Skąd taki pomysł ? Nasza wspaniała grupa
ludzi odpowiednio dobranych pomaga
wszystkim, bez wyjątku, amatorom ogrodów
na całym świecie.

Pozdrawia charytatywnie boletus

16. Data: 2004-11-27 21:26:30

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

| Azalie oraz inne rośliny zawsze kupuję u źródeł.
| Zawsze w renomowanych szkółkach.

Które sprzedają pryskane herbicydami "trochę za mocno" rośliny:-D <parsk>

Pozdrawiam, Basia.

17. Data: 2004-11-27 21:26:59

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

boletus wrote:

> Napisałem jeno,że nie wciskają kitu.
> Sprzedawcy w takich sklepikach
> zazwyczaj nie wiedzą co tak naprawdę
> sprzedają;-)

Czyli nie zla wola, a po prostu glupota?
Ale z glupoty mozna kit wciskac tak samo!

Pozdrowienia,
Michal

18. Data: 2004-11-27 21:52:32

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Które sprzedają pryskane herbicydami "trochę za mocno" rośliny:-D <parsk>
>
> Pozdrawiam, Basia.

Kupujesz azalie w dziadowskich szkółkach ????????

Pozdrawia zaskoczony boletus

19. Data: 2004-11-27 22:24:03

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> tej pani zapodziała. Pani ze sklepu nie chciała mi takze dac gwarancji na
> przetrwanie tychże rododendronów przez zime, a tym bardziej nie
gwarantowała
> Pozdrawiam, Monika

Nikt nie da ci takiej gwarancji. Przy odrobinie zaangazowania można
przezimować nawet bananowca...

O rododendronach parę słów znajdziesz tez tutaj:
http://ogrody.agrosan.pl/rozaneczniki/rozaneczniki.h
tml

A jeśli wybierasz się do Konstantynowa na zakupy, to napisz na priv -
podrzucę jeszcze adresy dwóch producentów.

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/sklep/ - z wrzosami

20. Data: 2004-11-27 22:32:46

Od: "Monika Zalewska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> A jeśli wybierasz się do Konstantynowa na zakupy, to napisz na priv -
> podrzucę jeszcze adresy dwóch producentów.

Dzięki:) Jesli tylko będe jechała w tamta stronę, upomnę sie o te adresy.
Na agrosan juz biegne:)
Pozdrawiam, Monika

Tuja na balkonie i zima
Jaka zarowka do doswietlenia roslin w zimie
Hydroponicznie
Down and dirty Britney Spears
Rosa " Chopin"