rodzacy pomidor

1. Data: 2004-01-07 09:11:36

Temat: rodzacy pomidor
Od: "Ania" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam wszystkich!
ostatnio w mojej kuchni obserwuje zjawisko, ktore intryguje cala moja
rodzine. mianowicie: pomidory, kupione juz dosc dawno, lezace sobie
spokojnie na parapecie zaczely wypuszczac ze swego wnetrza kielki. nasiona w
nich zawarte zaczely kielkowac! bardzo ciekawie to wyglada. zastanawiamy sie
czym jest to spowodowane. dlaczego nigdy wczesniej zaden pomidor w naszym
domu nie "urodzil dzieci"?
moze komus sie cos takiego przytrafilo?
pozdrawiam!

2. Data: 2004-01-09 10:39:14

Temat: Re: rodzacy pomidor
Od: "Jerzy Nowak" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania <a...@i...pl> napisał(a):

> [...]
> czym jest to spowodowane. dlaczego nigdy wczesniej zaden pomidor w naszym

Może ktoś je tak potraktował:
PRZEDSIEWNA BIOSTYMULACJA LASEROWA WIĄZKĄ NATURALNĄ NASION POMIDORÓW
http://ursus.ar.lublin.pl/users/fizar19/agr01/koper_
2.htm

pozdr. Jerzy

cytryna :)