rodzaj zelazko tefal vs philips

1. Data: 2007-01-07 18:20:16

Temat: rodzaj zelazko tefal vs philips
Od: "KaRoLa" <c...@b...interia.ble.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
poczytalam archiuwm i dzieki temu wiem jakich parametrow nalezy oczekiwac od
zelazka.
Od zawsze uzywam tefala i jestem z niego z zadowolona.
przeczytalam roznorakie opinie i podoba mi sie to rozwiazanie, ktore powoduje ze
wokol tkaniny tworzy jakby poduszke powietrzna, co powoduje ze tkaniny sie nie
mechaca ani nie wyslizguja.
Ale pytanie dotyczyc philipsa - i ich stopy careeza.
nie znalazlam niestety dokladnego opisu tej stopy tzn lakonicznie stwierdzono ze
pozstawia ubrania w doskonalym stanie.
Zatem pytanie od uzytkownikow.
Czy ta stopa zachowuje si epodobnie jak produkty tefala?
Bo nie ukrywam ze roznica cenowa w produktach jest widoczna, a ponadto mam dosc
niemile wspomnienia po starym typie zelazka philips.

Pozdrawiam
KK

2. Data: 2007-01-07 22:40:32

Temat: Re: rodzaj zelazko tefal vs philips
Od: "czeremcha" <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

KaRoLa <c...@b...interia.ble.pl> napisał(a):

> [...]
> Ale pytanie dotyczyc philipsa - i ich stopy careeza.
> nie znalazlam niestety dokladnego opisu tej stopy tzn lakonicznie

I to się zgadza. Może spece od reklamy philipsa nie są tak poetyczni, ale
careeza się sprawdza. Mam takie żelazko ze cztery lata - nic się nie
przypala, nie przywiera, ma dobry kształt, jest odporna na uszkodzenia.
Ogólnie - żelazko baardzo da się lubić.

> Czy ta stopa zachowuje si epodobnie jak produkty tefala?

A tego nie wiem, bo nie miałam żelazka tefala.

Ania

3. Data: 2007-01-08 09:37:22

Od: "Krzysztof Daniel" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pozstawia ubrania w doskonalym stanie.
> Zatem pytanie od uzytkownikow.
> Czy ta stopa zachowuje si epodobnie jak produkty tefala?

Jako świeżo upieczony singiel - który nigdy nic nie prasował
kupiłem sobie takie żelazko i potrafię nim prasować, nic nie
przypaliłem, jest wygodne i jestem zadowolony. Choć nadal prasowania
nie lubię ;). Zdecydowanie polecam to rozwiązanie, choć nie wiem jak
się zachowują produkty Tefala.
Jedyny problem to że taką stopę można łatwiej zarysować jakimś
metalowym suwakiem niż ceramiczną stopę Tefala.

4. Data: 2007-01-08 19:10:36

Od: "KaRoLa" <c...@b...interia.ble.pl> szukaj wiadomości tego autora

| Jedyny problem to że taką stopę można łatwiej zarysować jakimś
| metalowym suwakiem niż ceramiczną stopę Tefala.

no i tym sposobem przekonales mnie do tefala. chociaz co prawda nie wiem jaka
roznica jest pomiedzy gladka, a porysowana plyta.
Pozdrawiam
KK

5. Data: 2007-01-09 14:06:27

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

W przypadku upadku żelazka ceramiczna stopa pęka, widziane naocznie w sklepie.
JaC

> no i tym sposobem przekonales mnie do tefala.

It has removed 2879 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!

klimatyzator
okna PCV - jakie?
Instalacja klamek okiennych