rodzice dzieci homo

11. Data: 2002-06-28 09:45:38

Temat: Re: rodzice dzieci homo
Od: "Ola C." <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uwazam ze wzrost udzialu orientacji homoseksualnej w populacji jest jednym
> przejawow degeneracji gatunku.

What?

> Natomiast co do "wykrycia" tego typu dewiacji u ktoregos z moich dzieci ?
> Coz. Najprawdopodobniej zareagowalbym tak jak na kazda inna chorobe -
> wspolczuciem i proba wyleczenia.

Dobrze ze nie ma mnie blisko Ciebie bo z tej wscieklosci to chybabym cie
udezyla !!! Bezsilnosc mnie ogarnia gdy czytam takie rzeczy...po prostu nie
wiem jak mam sie zachowywac,bo wszystko mi sie w srodku wywraca,chce mi sie
krzyczec,wyc,gryzc...

Jesli na kazda chorobe reagujesz proba wyleczenia to ja Tobie proponuje
psychiatre,psychologa ...nie wiem...idz sie leczyc czlowieku !!!

I ZAPAMIETAJ SOBIE RAZ NA ZAWSZE : HOMOSEKSUALIZM TO NIE JEST CHOROBA
!!!!!!!!

Tego sie nie leczy...

12. Data: 2002-06-28 10:13:04

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ijon" <i...@b...pl> napisał

> Uwazam ze wzrost udzialu orientacji homoseksualnej w populacji jest jednym
> przejawow degeneracji gatunku.

A konkretnie co przez to rozumiesz ?
Masz jakieś własne zdanie czy powtarzasz to co powiedział Ci ksiądz z ambony
?

> Natomiast co do "wykrycia" tego typu dewiacji u ktoregos z moich dzieci ?
> Coz. Najprawdopodobniej zareagowalbym tak jak na kazda inna chorobe -
> wspolczuciem i proba wyleczenia.

Ten akapit pokazuje, że nie masz pojęcia o czym piszesz.
Może poczytaj, podokształcaj się .... wtedy pogadamy.

Zawsze jak czytam takie ortodoksyjne poglądy to w głęby ducha złośliwie
marzę, żeby opisywana sytuacja trafiła się u danych ortodoksów w rodzinach
;-/

Pozdrówka
MOLNARka

13. Data: 2002-06-28 10:41:17

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

MOLNARka wrote:

> Zawsze jak czytam takie ortodoksyjne poglądy to w głęby ducha złośliwie
> marzę, żeby opisywana sytuacja trafiła się u danych ortodoksów w rodzinach
> ;-/

Lepiej nie - szkoda byloby tych dzieci. Za male szanse na normalne zycie, za
duze poczucie winy "fundowane" przez rodziców zanim ( o ile by do tego doszlo )
relacje by sie ulozyly.
pzdr
agi

14. Data: 2002-06-28 11:44:16

Od: "Ijon" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ola C." <a...@i...pl> wrote in message

> What?

Owszem tak. Z czysto biologicznego punktu widzenia (a o takim aspekcie
sprawy mowimy poruszajac temat degeneracji) zadaniem pojedynczego osobnika
jest przedluzenie gatunku.
Jesli jest z jakichs powodow do tego niezdolny (psychicznych lub
somatycznych) - jest osobnikiem chorym, niepelnosprawym.

> [...]
nie
> wiem jak mam sie zachowywac,bo wszystko mi sie w srodku wywraca,chce mi

To jest IMHO brutalna prawda. Nie uciekniemy przed nia chowajac sie za
polityczna poprawnosc.

> Jesli na kazda chorobe reagujesz proba wyleczenia to ja Tobie proponuje
> psychiatre,psychologa ...nie wiem...idz sie leczyc czlowieku !!!

Bardzo chetnie - tylko posta diagnoze i powiedz mi z czego ?
Jesli ze swojego swiatopogladu - to nie - dziekuje.

> I ZAPAMIETAJ SOBIE RAZ NA ZAWSZE : HOMOSEKSUALIZM TO NIE JEST CHOROBA
> !!!!!!!!

Argumenty poprosze ...

> Tego sie nie leczy...

Jest to choroba w wielu wypadkach nieuleczalna - zgadzam sie.

15. Data: 2002-06-28 11:45:54

Od: "Asia Slocka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ijon"
> [...]
> Jesli jest z jakichs powodow do tego niezdolny (psychicznych lub
> somatycznych) - jest osobnikiem chorym, niepelnosprawym.
Ach, więc stosując środki antykoncepcyjne z mężem
jesteśmy degeneratami, osobami chorymi, niepełnosprawnymi.
Moi rodzice uprawiający seks (o zgrozo, jak to można robić
w okolicach pięćdziesiątki, nie? (ironia)), choć
nie mogący mieć dzieci to także degeneraci?
Bądź łaskaw odpowiedzieć czym różni się
zdegenerowane współżycie par hetero
które NIGDY nie będą mieć dzieci i nie przedłużą gatunku
od par homo, które mogą mieć a mogą nie mieć ;-)
Asia Słocka

16. Data: 2002-06-28 11:53:19

Od: "Nixe" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ijon tak oto pisze:

[...]

No i? Jakie są Twoje dalsze wnioski?

:: To jest IMHO brutalna prawda. Nie uciekniemy przed nia chowajac sie
:: za polityczna poprawnosc.

Czy polityczną poprawnością jest także jednakowe traktowanie niebiesko- i
czarnookich ludzi. A może tych, których jest mniej należałoby eksterminować?
Bo są inni?

::: I ZAPAMIETAJ SOBIE RAZ NA ZAWSZE : HOMOSEKSUALIZM TO NIE JEST
::: CHOROBA !!!!!!!!

:: Argumenty poprosze ...

A leworęczność jest chorobą?

:: Jest to choroba w wielu wypadkach nieuleczalna - zgadzam sie.

No więc jeśli takie są fakty, to po co w ogóle zacznać "leczenie"? Tym
bardziej, jeśli sam "chory" wcale tego nie pragnie.

Maja

17. Data: 2002-06-28 11:59:09

Od: "Nixe" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia Slocka tak oto pisze:

[...]

Że nie wspomnę o setkach par, które dzieci po prostu mieć NIE CHCĄ i już. To
dopiero jest degeneracja ;-))

Maja

18. Data: 2002-06-28 13:02:17

Od: "Ijon" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> :: Jesli jest z jakichs powodow do tego niezdolny (psychicznych lub
> :: somatycznych) - jest osobnikiem chorym, niepelnosprawym.

Zadne. Kolezanka piszac "What" zapytala z jakiego powodu uwazam
homoseksualistow za osoby niepelnosprawne - a przynajmniej tak mi sie
wydawalo ...

> [...]

> Czy polityczną poprawnością jest także jednakowe traktowanie niebiesko- i
> czarnookich ludzi. A może tych, których jest mniej należałoby

Czym innym jest jednakowe traktowanie, a czym innym diagnoza choroby.
Chory na astme nie traci wszak np. praw obywatelskich ?

> ::: I ZAPAMIETAJ SOBIE RAZ NA ZAWSZE : HOMOSEKSUALIZM TO NIE JEST
> ::: CHOROBA !!!!!!!!
>
> :: Argumenty poprosze ...
>
> A leworęczność jest chorobą?

Leworecznosc nie uposledza zdolnosci do funkcjonowania w grupie.
Pytaniem na pytanie - jesli homoseksualizm nie jest choroba - to czy
pedofilia nia jest ?

> :: Jest to choroba w wielu wypadkach nieuleczalna - zgadzam sie.
>
> No więc jeśli takie są fakty, to po co w ogóle zacznać "leczenie"? Tym
> bardziej, jeśli sam "chory" wcale tego nie pragnie.

Chorzy umyslowo takze zwykle nie uznaja faktu swojej choroby - czy to
oznacza ze mamy uznac ich za zdrowych ?
Co do zas "nieuleczalnych" chorob - gdyby wszyscy traktowali rzecz w ten
sposob - nigdy nie odkryto by penicyliny...

19. Data: 2002-06-28 13:02:38

Od: "Asia Slocka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ijon"
> Leworecznosc nie uposledza zdolnosci do funkcjonowania w grupie.
Homoseksualizm też nie, zapewniam:-)

Asia Słocka

20. Data: 2002-06-28 13:39:23

Od: "Ijon" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Asia Slocka" <a...@p...onet.pl> wrote in message
> Użytkownik "Ijon"
> Homoseksualizm też nie, zapewniam:-)

Na codzien tak sie moze wydawac. Zapewniam jednak, ze grupa skladajaca sie z
samych homoseksualistow nie przetrwalaby jednego pokolenia ...

Re: Obojetność czy normalnoś
Cena ślubu
Re: Obojetność czy normalność
Re: Obojetność czy normalność