Re: rodzinne rozterki

From: "Maxima" <m...@v...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: rodzinne rozterki
Date: Wed, 31 Jan 2007 11:52:14 +0100

> Niedawno czytałam gdzies o "Patchworkowych rodzinach". Prawie dokładnie
> o tym co opisujesz: Była żona z nową żoną razem na wczasach itp.
> Podsumowanie artykułu było dla mnie strzałem w 10. Mianowicie:
> W normalnych okolicznościach ludzie sie rozstaja i każde podąża własną
> drogą życia. Czasem jest samo a czasem zawiązuje nowe związki.
> Ludzie decydujący się na patchworkowe związki nie potrafią się
> "odpępowić" od byłych partnerów. Nie umieją byc same, a nie maja nic w
> zamian.
> To co opisujesz bardzo mi to przypomina.
> [...]

Mnie też się wydaje że jest dokładnie tak jak opisałaś. Ta pani po prostu za
wszelką cenę chce utrzymać te kontakty licząc na coś czego nie będzie. Co
najdziwniejsze ich rozstanie nastąpiło zanim okazało się że jest w ciąży a
potem była też "lekko" zszokowana że mój mąż mimo tego jednak nie chce się z
nią związać. Od tamtego momentu mineło także dużo czasu i żadnych złudzeń co
do "reaktywacji" związku nie było a jednak w niej nadzieja się tliła. A
najgorsze sytuacje zaczęły mieć miejsce gdy my zdecydowaliśmy się wrócić do
siebie. Najpierw absolutny zakaz dla mojego męża widywania dziecka a potem,
gdy wydawało się że oswoiła się z tą myślą pomysły własnie typu wspólnych
wyjazów i spotkań. Dla mnie to przeciąganie struny, które nikomu w niczym
nie jest potrzebne a wręcz może tylko pogorszyć sytuację. I teraz jestem już
o tym zupełnie przekonana.

pozdrawiam,