Re: rodzinne rozterki

Data: 2007-02-03 22:10:39
Temat: Re: rodzinne rozterki
Od: księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl>

Użytkownik "Idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
news:eq1l48$lsv$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Bo im na to pozwalamy, bo uznajemy (co właśnie udowodniłaś), że mają do
> tego prawo, a cała odpowiedzialność za to leży po stronie kobiety (bo
> mężczyzna jest rozgrzeszony tym, że chciał osiągnąć cel)

To Twoja interpretacja. Ja tak nie uważam.

> W jakiej rodzinie ? Facet był rozwiedziony, gdy związywał się z kolejną
> kobietą....

No, ale wiedziała, że ma dzieci z tamtą kobietą i że to również będzie jego
rodzina już na zawsze.

>Czy każdego rozwodnika należy przekreślić, zakładając, że za rok mu się
>odwidzi i wróci do żony?

Nie, ale trzeba mieć świadomosć, ze nigdy nie będzie w 100% zaangażowany w
nowy zwiazek, bo ma zobowiązania z poprzedniego.

> Żeby było jasne - uważam, że Maxima nie powinna godzić się na zbytnią
> ingerencję tej drugiej w ich życie rodzinne.

Nie powinna się zgodzić na żadną ingerencję.

Odnoszę sie tylko do tych dwóch
> kwestii (niewymagania wywiązywania się z obietnic przez mężczyzn i kwestia
> "powinna wiedzieć")

To są dwie różne rzeczy. Po pierwsze nie wiemy, czy rzeczywiście coś
obiecywał, a po drugie
dalej uważam, że nawet jeśli coś naobiecywał to ze względu na jego
przeszłość powinna jednak być ostrożna. Inna rzecz, że oczywiście uważam, że
każdy powinien wywiązywać się z danych komuś obietnic, ale niestety
niektórzy tego nie robią. Dlatego uważam, że być może czujność tej pani była
nieco uśpiona...

Pozdrawian'
Teli.