rola ojca

381. Data: 2009-08-10 08:21:30

Temat: Re: rola ojca
Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 10 Aug 2009 08:53:39 +0200, Qrczak wrote:

> W Usenecie Panslavista <p...@w...pl> tak oto plecie:

> Jaki tam oryginał. Wstrętna żydokomunistyczna podszywa!!!!
>
> Qra

Wydaje ci się, że nie będę mógł pisać na grupę?

Uważaj na czerwone autobusy - to nie koguty.

382. Data: 2009-08-10 08:22:08

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Stalker <t...@i...pl> tak oto plecie:

> Wyp*&^%aj poj#@$%e razem z ta swoja ku#@%ą co jej stary w oborze $%6@#
> %& i twojego pierd&^%*#$tego też i żeby cię %$#%*&!^%!!!!!
>
> Jakoś mi tak czegoś brakowało do kompletu :-)

Jakoś tak mi to nie idzie przez palce. Więc poprzestanę na tym, na czym
poprzestałam.

Qra jako Qra

383. Data: 2009-08-10 08:27:35

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał:

> Wybieram tylko te, które mogą mi dać (a nie zabrać) kolejnego potomka.
> Męskiego. Hrabiego.
> PanQr

A to się da jakoś prekognicyjnie ustalić?
(że dadzą i że męski)

--
Pozdrawiam - Aicha

384. Data: 2009-08-10 08:40:55

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 10 Aug 2009 10:27:35 +0200, Aicha wrote:

> A to się da jakoś prekognicyjnie ustalić?
> (że dadzą i że męski)

Z dużym prawdopodobieństwem płeć mozna ustalić pod warunkiem, że chop
nie był pilotem wojskowym, nie pracował przy radarach i innych
źródłach mikrofal, nie nosił komórki w kieszeni spodni. Taki jak
uda mu się zrobić dziecko to będzie to dziewczynks.

385. Data: 2009-08-10 08:44:35

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> [...]
> źródłach mikrofal, nie nosił komórki w kieszeni spodni. Taki jak
> uda mu się zrobić dziecko to będzie to dziewczynks.

No to mam przechlapane :/
(ratując pilota od upadku)

*Z dużym prawdopodobieństwem to będzie 107 chłopców na 100 dziewczynek
:PPP

--
Pozdrawiam - Aicha

386. Data: 2009-08-10 08:50:57

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Tu sosna, tu sosna - to ja - ORYGINAŁ !!! :-)))))

Nie dość, że się podszywa, to jeszcze podsłuchuje z sosny. A fe!

--
Pozdrawiam - Aicha (w tym wątku Qra jest Tobą, a michał XLką, jakbyś
jeszcze nie zauważył)

387. Data: 2009-08-10 09:00:04

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 10 Aug 2009 10:44:35 +0200, Aicha wrote:

> No to mam przechlapane :/
> (ratując pilota od upadku)
>
> *Z dużym prawdopodobieństwem to będzie 107 chłopców na 100 dziewczynek
> :PPP

Biorąc pod uwagę kontraktowe to mam 50% na 50%... :-)))

388. Data: 2009-08-10 09:08:02

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Aug 2009 09:46:55 +0200, Panslavista napisał(a):

> A drapiesz się? Może dostałaś insektów w pierze?

Świeżo wypierzone Qry nie mają insektów! Nocoty.

389. Data: 2009-08-10 09:48:37

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> źródłach mikrofal, nie nosił komórki w kieszeni spodni. Taki jak
> uda mu się zrobić dziecko to będzie to dziewczynks.

Taaaa....

Qra

390. Data: 2009-08-10 09:51:00

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Aicha <b...@t...ja> tak oto plecie:

> A to się da jakoś prekognicyjnie ustalić?
> (że dadzą i że męski)

Po mnie zawsze będzie bardzo męski. I bardzo hrabia. A z tym dawaniem to się
właśnie raz mocno zawiodłem (o! sylo, ty niewdzięczna istoto!), dlatego
teraz podpisze mi każda oświadczenie o ojcostwie. Na upartego i testy DNA
się wymusi

PanQr

Niedzielne całowanie sygnetu.
NO !!!