rolbordery!

11. Data: 2004-10-21 21:01:15

Temat: Re: rolbordery!
Od: "Sylwia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata Mateuszczyk" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
news:417822F6.6050001@gazeta.pl...

> Alez nikt się z Ciebie nie naśmiewa. Grupowiczów ubawiła pomyłka Rafała,
> który zapewne czytajac w pośpiechu przeczytał rododendrony zamiast
> rolborderów.
> A drewniane elementy do ograniczania rabat, tak jak pisałam, znajdziesz w
> marketach lub centrach ogrodniczych.

Dziekuje serdecznie. Jestem jeszcze laikiem w dziedzinie ogrodnictwa wiec
boje sie popelnic jakas gafe. Poszukam zatem bardziej dociekliwie w
marketach. Milej nocki zycze.

Sylwia

12. Data: 2004-10-22 08:00:39

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zapewne to nie sezon ale zawsze po sezonie taniej (tak mi sie wydaje) na
> kupowanie elementów do ogrodu ale jak teraz znajdę to na wiosnę jak
znalazł.
> Otóż podobają mi się rolbordery ale niestety nie wiem gdzie kupić.
> Dziękuję
>
> Sylwia S.

Moje rolbordery z sosny rozpadły się po 4 latach pomimo że były
zabezpieczone drewnochronem. Poza tym, równiutko ciosane nie wyglądają wg
mnie naturalnie.
Dlatego teraz kupiłam kilka bali dębu (średnicy 15 cm) przy wyrębie w
lesie. Zostały okorowane i pocięte na odcinki ok 40 cm. Ich różnorodność
wysokości wahająca się od 10 do15 cm, "krzywość" boków podobają się bo
nawiązują do otocznia równie "nieuporządkowanego".

Serdecznie Miłka

PS.: A jak się to moim kotom podoba, chadzają po nich jak po ścieżkach
;-)

13. Data: 2004-10-22 08:26:51

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

O rany... ale gafa :-)))

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/sklep/ - z wrzosami

14. Data: 2004-10-22 09:03:29

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Miłka odważy się i wrzuci kilka zdjęć do pooglądania

> Pozdrawiam TeresaR

Myślę że na wiosnę co nieco wrzucę, ale sądzę że będą to zdjęcia grupowe
i raczej przede wszystkim funkii w roli głównej.

Serdecznie Miłka

15. Data: 2004-10-22 09:33:51

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> napisał w
wiadomości news:clagcq$etr$1@nemesis.news.tpi.pl...

> O rany... ale gafa :-)))

Myślę że po takim poślizgu.................
Miłka odważy się i wrzuci kilka zdjęć do pooglądania
Wszyscy popełniają błędy.
Tylko nie wszyscy znają tolerancję.

Pozdrawiam TeresaR

16. Data: 2004-10-22 10:20:39

Od: "jarobot" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> napisał w
wiadomości news:clagcq$etr$1@nemesis.news.tpi.pl...

> O rany... ale gafa :-)))

Chiba - gapa! ;-))

JaR

17. Data: 2004-10-22 13:15:03

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Myślę że po takim poślizgu.................
> Miłka odważy się i wrzuci kilka zdjęć do pooglądania
> Wszyscy popełniają błędy.
> Tylko nie wszyscy znają tolerancję.
>
> Pozdrawiam TeresaR

Niech tylko wrzuci ;-)

Pozdrawia cierpliwie boletus

18. Data: 2004-10-22 17:27:38

Od: "Sylwia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> nawiązują do otocznia równie "nieuporządkowanego".
>
> PS.: A jak się to moim kotom podoba, chadzają po nich jak po ścieżkach

Ciekawe rozwiązenie tylko okazja kupienia dębowych bali napewno mi sie trafi
gdyz do najblizszego lasu mam ok 50 km licząc że taka okazja by była. Mnie
właśnie o to chodzi żeby był to fragment rabaty właśnie uporządkowany,
szkoda tylko że wytrzmałość obwódek taka krótka. Widziałam betonowe podobne
bardzo do drewnianych, naprawde ładnie wygłądających a do tego trawałych
ale niestety jak dla mnie bardzo drogich.

Pozdrawiam

Sylwia S.

Nowa książka
jak skiełkować swieże oliwki?