rolbordery!

1. Data: 2004-10-21 19:24:52

Temat: rolbordery!
Od: "Sylwia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Zapewne to nie sezon ale zawsze po sezonie taniej (tak mi sie wydaje) na
kupowanie elementów do ogrodu ale jak teraz znajdę to na wiosnę jak znalazł.
Otóż podobają mi się rolbordery ale niestety nie wiem gdzie kupić. Widziałam
ostatnio w Leclercu ale dział z ogrodem był zamknięty i nie prowadzą już
sprzedaży. Dodam że jestem z okolic Warszawy. Może ktoś z was mi pomoże bo
od samego początku wiosny (wiem wiem mnóstwo czasu jeszcze) wzięłabym się za
konkretne urządzanie ogrodu. Chyba że pozostanie mi zaczekać z zakupami do
wiosny

Dziękuję

Sylwia S.

2. Data: 2004-10-21 20:30:21

Temat: Re: rolbordery!
Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sylwia wrote:
> [...]
> kupowanie elementów do ogrodu ale jak teraz znajdę to na wiosnę jak znalazł.
> Otóż podobają mi się rolbordery ale niestety nie wiem gdzie kupić.

W każdym markecie budowlanym powinny być. Spróbuj w Obi lub Praktikerze.
W Castoramie dział ogrodowy ostatnio jakiś mały.

Pozdrawiam
Bea

3. Data: 2004-10-21 20:39:36

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Otóż podobają mi się rolbordery ale niestety nie wiem gdzie kupić.
Widziałam
> Sylwia S.

Po rododendrony opłaca się przyjechać z Warszawy pod Łódź. Ceny sa tu
niejednokrotnie niższe o połowę w stosunku do warszawskich centrów
ogrodniczych. W Konstantynowie (mapę znajdziesz na mojej stronie - ale ja
nie sprzedaję rododendronów - mapa może się przydać w celach orientacyjnych)
jest producent rododendronów. jeśli chcesz namiary to napisz do mnie na
priv - tylko pamiętaj o usunięciu "nie_spamowi" z adresu.

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/sklep/ - z wrzosami

4. Data: 2004-10-21 20:40:53

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał Wolski" napisał:

> Po rododendrony [...]

Nalewka z pigwy??? ;-))))
Pozdr. Jurek

5. Data: 2004-10-21 20:44:00

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Beata Mateuszczyk" <b...@g...pl> wrote in message

> ^^^^^^^^^^
> ^^^^^^^^^^^^
> Jest to ponoć objaw dysleksji.

Albo piwa :-)

> A o namiary to ja pięknie proszę. Planuje zakup kilku rododendronów.

I bedziesz je grodzic rolborderami?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

6. Data: 2004-10-21 20:44:48

Od: "Zbigniew Mazur" <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sylwia zapytała:

Rafał odpowiedział:

> Po rododendrony opłaca się przyjechać z Warszawy pod Łódź. Ceny sa tu
> niejednokrotnie niższe o połowę w stosunku do warszawskich(...)

A ja dopowiem:

O rotwailery pytaj najlepiej na pl.rec.zwierzaki. ;-)

Pozdrawiam skojarzeniowo, :-)
Zbyszek

7. Data: 2004-10-21 20:47:52

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafał Wolski wrote:
^^^^^^^^^^
> Po rododendrony opłaca się przyjechać z Warszawy pod Łódź. Ceny sa tu
^^^^^^^^^^^^

Jest to ponoć objaw dysleksji. Też tak mam bardzo często.

8. Data: 2004-10-21 20:51:27

Od: "Sylwia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Beatko prosze pomoz. Czy grupowicze sie ze mnie nasmiewaja czy tez nie
kojaza co to rolbordery ............

9. Data: 2004-10-21 20:58:30

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sylwia wrote:
> Beatko prosze pomoz. Czy grupowicze sie ze mnie nasmiewaja czy tez nie
> kojaza co to rolbordery ............

Alez nikt się z Ciebie nie naśmiewa. Grupowiczów ubawiła pomyłka Rafała,
który zapewne czytajac w pośpiechu przeczytał rododendrony zamiast
rolborderów.
A drewniane elementy do ograniczania rabat, tak jak pisałam, znajdziesz
w marketach lub centrach ogrodniczych.

Pozdrawiam
Bea

10. Data: 2004-10-21 21:00:35

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz wrote:
> "Beata Mateuszczyk" <b...@g...pl> wrote in message

> Albo piwa :-)

:-)

> I bedziesz je grodzic rolborderami?

Nie będę. Mają rosnąć w kępie drzew i ma to wyglądać w miarę naturalnie.

Pozdrawiam
Bea

Nowa książka
jak skiełkować swieże oliwki?