roleta przeciw wścibskim

1. Data: 2007-09-29 15:46:57

Temat: roleta przeciw wścibskim
Od: "Rentier" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, z jakiego materiału najlepiej wybrać roletę aby była najmniej prześwitująca?
Rozumiem, że im ciemniejszy tym lepiej ale może jakieś inne wskazówki?

--
Rentier

2. Data: 2007-09-29 19:01:04

Temat: Re: roleta przeciw wścibskim
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Rentier pisze:
> Witam, z jakiego materiału najlepiej wybrać roletę aby była najmniej prześwitująca?
> Rozumiem, że im ciemniejszy tym lepiej ale może jakieś inne wskazówki?

Nie ma znaczenia, czy roleta jest ciemna, czy jasna. Jak chcesz, żeby
nie przepuszczała światła, to weź podgumowaną, ale od wścibskich to
ochroni Cię nawet zwykła roleta IMO (najwyżej będzie widać jakieś cienie
za nią).

Pozdrawiam
Ewa

3. Data: 2007-09-29 20:58:02

Od: orbitt <o...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rentier napisał/a:

> Witam, z jakiego materiału najlepiej wybrać roletę aby była najmniej prześwitująca?
> Rozumiem, że im ciemniejszy tym lepiej ale może jakieś inne wskazówki?

Jeżeli zależy Ci na stuprocentowym zasłonięciu okna - to podgumowana,
a jeżeli prześwitujące przez roletę światło (plus ew. cienie osoby
stojącej _tuż przy_ oknie są do zaakceptowania - to każda z materiału.

Nie polecam natomiast bambusowych - wieczorem, przy zapalonym w pokoju
świetle widać poprzez nie dokładnie wszystko co się dzieje w pokoju.

--
o.

4. Data: 2007-09-29 21:31:32

Od: Rentier <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie polecam natomiast bambusowych - wieczorem, przy zapalonym w pokoju
> świetle widać poprzez nie dokładnie wszystko co się dzieje w pokoju.

Dzięki, a już myślałem o bambusowej...
R.

5. Data: 2007-09-29 22:15:50

Od: orbitt <o...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rentier napisał/a:

> Dzięki, a już myślałem o bambusowej...

Proszę :) O tym że bambusowe stuprocentowo przepuszczają widok z pokoju
na zewnątrz dowiedziałem się... gdy wracałem z pracy późnym wieczorem i
widziałem na kilkanaście metrów przed blokiem... własną TŻ hm.
niekompletnie ubraną ;-)

Przebierała się. jakby kto pytał ;-)

--
o.

6. Data: 2007-09-30 06:54:43

Od: robercikus <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

orbitt pisze:
[..]

działanie bambusowej przyrównałbym do średniogęstej firany. w dzień
owszem, trochę przysłania, ale jak tylko oświetlenie na zewnątrz staje
się mniej intensywne niż w środku, od razu wsio widać. poza tym
bambusowe strasznie łapią kurz i nie bardzo jest jak toto wyczyścić.
wisi takie zakurzone coś na oknie. mam taką roletę od kilku lat w kuchni
i mieszkam na czwartym piętrze, więc pewne niedogodniści póki co
akceptuję, ale intymnośći toto nie zapewnia.
pozdrawiam
robercikus

7. Data: 2007-09-30 12:29:27

Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rentier <r...@i...pl> napisał(a):

> Rozumiem, że im ciemniejszy tym lepiej ale może jakieś inne wskazówki?

Polecam napis od strony ścibskich, np. "FUCK OFF"

Wiem, głupi pomysł. W dodatku skopiowany - widziałam maseczkę na oczy
ułatwiającą zasypianie, z takim właśnie napisem dla postronnych ;-)

Ania

8. Data: 2007-09-30 12:30:21

Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha <c...@g...pl> napisał(a):

> Polecam napis od strony ścibskich,

Miało być "wścibskich" - umknęło mi...

Ania

9. Data: 2007-10-03 11:23:43

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Monika P pisze:

> prześwitującej prosze wybrać rolety np. bambusowe lub specjalnie montowane
> zwijane plastikowe., które są zamocowywane w rame okna ...dotyczy to też

Mam wrażenie, że Pani jest przedstawicielem jakiejś firmy roleciarskiej
- mylę się? I w dodatku poleca Pani roletę, o której wszyscy piszą, że
najgorzej przysłania. Po co?

Ewa

10. Data: 2007-10-03 17:16:34

Od: "Monika P" <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

z reguły rolety bez względu na kolor nie przepuszczają widoku chodzi tu
oczywiście o rolety z materiału jeżeli jednak zależy Panu/i na zupełnie nie
prześwitującej prosze wybrać rolety np. bambusowe lub specjalnie montowane
zwijane plastikowe., które są zamocowywane w rame okna ...dotyczy to też
rolet materiałowych te wmontowane na szynie w ramach lepiej się trzymaja i
są stabilniejesze

remont mieszkania we Wrocławiu
plyta gazowa na szkle (czarnym)
Wymiana skóry na meblach.