roleta zewnetrzna przerobki

1. Data: 2002-09-30 13:49:20

Temat: roleta zewnetrzna przerobki
Od: petresku <p...@w...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostalem rolete zewnetrzna od developera. Jest to duza roleta okno
balkonowe + okno obok balkonu. Problem w tym ze jest ona na korbe a
chcialbym ja przerobic na elektryczna.
I tu pytanie: Czy da rade cos takiego zrobic i ile to w ogole kosztuje ?

Piotr

1. Data: 2002-09-30 16:34:14

Temat: Re: roleta zewnetrzna przerobki
Od: "Pawel T." <pawta*WYWAL*TO*@go2..pl> szukaj wiadomości tego autora

petresku wrote:
> [...]
> chcialbym ja przerobic na elektryczna.
> I tu pytanie: Czy da rade cos takiego zrobic i ile to w ogole

Wlasnie dzisiaj dzwonilem po producentach rolet w Poznaniu, z podobnym
pytaniem....Ponoc nie ma problemu, a cena w Poznaniu to jakies 600-700 zl :)

--
pa!wel

1. Data: 2002-10-02 07:48:39

Od: petresku <p...@w...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja dzwonilem w Wawie i koszt to 1 000 - chyba bede jednak krecil korba !

"Pawel T." wrote:

> [...]
> pytaniem....Ponoc nie ma problemu, a cena w Poznaniu to jakies 600-700 zl :)

Wybór kotła na paliwo stałe - dylemat :(
malowalem DULUXem - uwagi
Flizówki - gdzie kupić?
Kto zrobi szafe na zamowienie w Warszawie?
Ogrzewanie-Hoval