rolety antywlamaniowe

1. Data: 2001-11-08 10:15:58

Temat: rolety antywlamaniowe
Od: "Tom" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc !!!
Wiecie moze jakich firm sa dobre rolety antywlamaniowe zewnetrzne ? W jakich
sa cenach i na co warto zwrocic uwage zamawiajac je ??
Dzieki z gory za pomoc
Tom

1. Data: 2001-11-08 12:25:09

Temat: Re: rolety antywlamaniowe
Od: "R.B." <r...@p...be> szukaj wiadomości tego autora

Wspolczesni zlodzieje nie wchodza przez okna. Jezeli taka roleta ma spelniac
zadanie antywlamaniowe to lepiej daj sobie spokoj.

1. Data: 2001-11-08 12:33:04

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "R.B." <r...@p...be> napisał w wiadomości
> Wspolczesni zlodzieje nie wchodza przez okna. Jezeli taka roleta ma
spelniac
> zadanie antywlamaniowe to lepiej daj sobie spokoj.

Gros zabezpieczeń antywłamaniowych ma za zadanie bardziej odstraszyć,
niż uniemożliwić włam - i jako takie rolety spełniają swe zadanie
znakomicie.
A jeśli chodzi o wchodzenie przez okna - skąd wysnułeś takie wnioski?
Do mojej kuzynki włamano się właśnie przez okno (parter). Różnie bywa
także z oknami i drzwiami balkonowymi.
Ja roletę mam i nie narzekam (poza tym, że skrzypi).

Wojtek
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl

1. Data: 2001-11-08 13:17:48

Od: "Tom" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "R.B." <r...@p...be> napisał w wiadomości
> Wspolczesni zlodzieje nie wchodza przez okna. Jezeli taka roleta ma
spelniac
> zadanie antywlamaniowe to lepiej daj sobie spokoj.

Po prostu bede mial mieszkanie na parterze . po jednej stronie od duzego
pokoju okna wychodza mi na plyte garazowa gdzie docelowo bedzie trawnik i
okna beda ma poziomie wlasnie takim "parterowym".

1. Data: 2001-11-08 18:09:47

Od: "R.B." <r...@p...be> szukaj wiadomości tego autora

>Gros zabezpieczeń antywłamaniowych ma za zadanie bardziej odstraszyć....

Zupelnie sie zgadzam odstraszyc, ale tylko przypadkowego wlamywacza, czli
malolatow, ktorzy po powrocie z DISCO chca miec jeszcze troche wrazen, kick.
Statystycznie zostalo stwierdzone, ze wystarczy zawiesic na murze pusta
skrzynke imitujaca wewnetrzny alarm, ewentualnie podlaczyc syrene i od czasu
do czasu pozwolic syrenie dac sygnal (Jezeli prawo pozwala na uzywanie
sygnalu dzwiekowego).
Psychologicznie rzecz biorac im wiecej masz zabezpieczen, ktore moga byc
zauwazone przez profesjonaliste tym wieksze ryzyko wlamania.

Dodatkowo zwroc uwage na straty cieplne jakie masz przez zainstalowanie
rolet.

1. Data: 2001-11-09 04:15:53

Od: "Stefan Siudalski" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

na co warto zwrocic uwage zamawiajac je ??

- na klasę bo ER-1 to chroni przed atakiem ręką, nogą, całym ciałem
ER-2 klin, srubokręt ale już ER-6 to 20 minut narzędzia 2 kW,
- możliwość współpracy z systemem alarmowym,
- na barwe - powinna być jasna
SJS
http://siudalski.republika.pl/

1. Data: 2001-11-09 07:32:16

Temat: Odp: rolety antywlamaniowe
Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dodatkowo zwroc uwage na straty cieplne jakie masz przez zainstalowanie
> rolet.

Mam zainstalowane rolety. O jakich stratach cieplnych piszesz? W którym
miejscu? Poprzez okno, które jest zasłonięte dodatkową warstwą?

Pozdrawiam

Dominik Jan Domin

1. Data: 2001-11-09 09:25:22

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Psychologicznie rzecz biorac im wiecej masz zabezpieczen, ktore moga byc
> zauwazone przez profesjonaliste tym wieksze ryzyko wlamania.

Ale profesjonalista do byle kogo (to stanowczo złe określenie - bo może
być odebrane obraźliwie - ale dość dobrze oddaje myśl), bez dokładnego
wywiadu się nie włamuje ;)

> Dodatkowo zwroc uwage na straty cieplne jakie masz przez zainstalowanie
> rolet.

Co masz na myśli?

Wojtek

1. Data: 2001-11-09 10:01:05

Od: "R.B." <r...@p...be> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem w jaki sposob sa montowane te rolety w Polsce. Tutaj, aby nikt nie
mogl dostac sie do nich od zewnatrz sa instalowane specjalne skrzynki nad
oknem wewnatrz domu. Roleta jest wysuwana z tej skrzynki na zewnetrzna
strone okna. Chcac zalozyc dodatkowa izolacje w tej skrzynce musisz
powiekszyc jej gabaryty. Duze skrzynki nie podobaja sie klienom, wiec nic
nie mowiac zamawiajacemu instaluje sie male zle zaizolowane skrzynki.
Na skrzynke nikt nie daje gwarancji, wiec: "widzialy galy co braly".

1. Data: 2001-11-09 10:10:07

Od: Katarzyna Dziurka <d...@u...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"R.B." wrote:

> Wspolczesni zlodzieje nie wchodza przez okna. Jezeli taka roleta ma spelniac
> zadanie antywlamaniowe to lepiej daj sobie spokoj.
Wchodzą, wchodzą, z tym, że z 5akimi roletami sobie tez swietnnie
radzą.;((((
Katarzyna

Pomocy - gdzie obejrzeć płyteki ???
karaluszki
było: zacieki... pochwała dla praconika Castoramy
Projekty elektryczne
Jaka elektr. masz. do golenia kupic...?