rolety antywłamaniowe

1. Data: 2004-11-02 13:34:40

Temat: rolety antywłamaniowe
Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Szukam dobrej i TANIEJ firmy w W-wie, która zajmuje się montażem
(zewnętrznych?) żaluzji (rolet?) antywłamaniowych. Bardzo proszę o
pomoc/ namiary w tej sprawie od BiSwK, bo przed chwilą był u mnie
przedstawiciel jednej z takich firm i kiedy powiedział mi, ile będzie
kosztowało założenie tego urządzenia na okna, to wszystkiego mi się
odechciało...

Pozdrawiam
PWZ

1. Data: 2004-11-02 20:20:30

Temat: Re: rolety antywłamaniowe
Od: "PiVkO" <p...@W...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
dobrze i tanio to zazwyczaj dwa pojecia się wykluczające. Z tego co ja się
orientuje prawdziwe rolety antywłamaniowe (posiadające certyfikat) są
koszmarnie drogie i bardzo trudno je w ogóle znależć. Na rynku jest za to
pełno rolet zwykłych, tzn profil aluminiowy wypełniony pianką i w zależności
od rozmiarów rolety są różnej szerokości profile, (40mm, 60mm, 70mm).
Antywłamaniówki są wykonane ze stali, mają dodatkowe ryglowanie i specjalne
wieszaki antypodważeniowe.
polecam jednak stronę www.aluprof.pl największy w polsce dystrybutor klepki
roletowej, oni napewno polecą Ci firmę w Warszawie. Ponadto jeżeli chciałbyś
mieć roletę z automatem to polecam firmę Nice. (www.nice.pl) też polecą Ci
dobrą firmę.
dobrą czyli nie najtańszą - jeżeli TANIOŚĆ Cię interesuje to obdzwoń
kilkanaście firm i wybierz najtańszą.
pozdrawiam
PiVkO

1. Data: 2004-11-02 20:34:31

Od: "Stefan Siudalski" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szukam dobrej i TANIEJ firmy w W-wie, która zajmuje się montażem
> (zewnętrznych?) żaluzji (rolet?) antywłamaniowych.
A jakiej klasy? a jest ich sześć

> [...]
> przedstawiciel jednej z takich firm i kiedy powiedział mi, ile będzie
> kosztowało założenie tego urządzenia na okna, to wszystkiego mi się
może oferował klasy ER5 lub ER6 więc musi kosztować
SJS

1. Data: 2004-11-03 17:14:11

Od: "William" <n...@m...mnie.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam,
> dobrze i tanio to zazwyczaj dwa pojecia się wykluczające. Z tego co ja się

A ja uważam, że dopiero cała trójka: "dobrze, tanio, szybko" jest
niemozliwa do spełnienia.

okna i brak pomysłu
Cyklinowanie - czy trzeba caly parkiet?
www.REPRODUKCJE.com