ropa na migdałkach

1. Data: 2006-05-24 18:09:29

Temat: ropa na migdałkach
Od: "lili" <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
ciągle mam ropę na migdałach, głównie na jednym, lewym. Codziennie
rano wstaję z bólem lewego migdała (nie jak przy anginie ale jednak
czuję że mam ropę) i muszę ją ściągać patyczkiem z wacikiem.

Co jest przyczyną?
nie marznę, nie choruję, przynajmniej tak mi sie wydaje.

Fakt, mam ciągle zimne stopy ale to chyba wina krążenia i nie wiem
czy ma to cokolwiek do rzeczy :)
jak byłam mała chorowałam (przez rok chyba, bardzo często miałam
anginę)

czy ktoś może powiedzieć mi jaka może być tego przyczyna?

2. Data: 2006-05-24 18:23:15

Temat: Re: ropa na migdałkach
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przyczyną pewnie jest jakaś stale rezydująca paskuda, czyli bakteria;)
Nie byłaś z tym u laryngologa? Jeśli nie, to będzie to właściwy adres.

Pozdr. Ewa - w końcu bez migdałków.................

3. Data: 2006-05-24 18:56:09

Od: "nofuture" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam to samo
i tez glownie lewy
ropa
nieprzyjemny zpaach itp
tez nie choruje na anginy itp
leczyłem antybiotykami pomogło troszke
ale poźniej wrociło
wycinac nie chce bo sie naczytałem
ze moze byc po wycieciu wiele wiecej
problemow z migdalkami
ale non stop mi przeszkadzaja i juz nie wiem o robic
bylem u 3 laryngologów jedne mowi wycinac
2gi leczyc 3eci nic nie robic :(((

4. Data: 2006-05-25 00:03:01

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

lili napisał(a):
> [...]
> rano wstaję z bólem lewego migdała (nie jak przy anginie ale jednak
> czuję że mam ropę) i muszę ją ściągać patyczkiem z wacikiem.

Płucz rumiankiem.

--
Kaja

5. Data: 2006-05-25 06:32:10

Od: "lili" <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzięki za odpowiedź.

mam to robić codziennie?
przejdzie po jakimś czasie czy to tylko takie "doraźne"?

6. Data: 2006-05-25 06:41:43

Od: "Monika " <5...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

lili <l...@b...pl> napisał(a):

> dzi=EAki za odpowied=BC.
>
> mam to robi=E6 codziennie?
> przejdzie po jakim=B6 czasie czy to tylko takie "dora=BCne"?

to są resztki jedzenia które zbierają się w kryptach migdałowych , z czasrm
jest tego dużo i trzeba usunąć np.patyczkiem kosmetycznym.

7. Data: 2006-05-25 08:32:00

Temat: Re: ropa na migdalkach
Od: "lili" <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

chyba zartujesz??

8. Data: 2006-05-25 13:39:50

Od: "Kwiatek" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

mam ten sam problem, moja dziewczyna tez. Laryngolodzy tak naprawde nie
wiedza jaka jest przyczyna, ogolnie z mioch konsultacji z 4ma wyszlo ze
poki sie nie choruje czesto na gardlo to nie ma co wycinac.

Pozdro

9. Data: 2006-05-25 15:18:28

Od: "Olga" <ola@bleble_spam_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nofuture" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> mam to samo
> i tez glownie lewy
> ropa
> nieprzyjemny zpaach itp

> wycinac nie chce bo sie naczytałem
> ze moze byc po wycieciu wiele wiecej
> problemow z migdalkami

Po wycięciu NIE MA PROBLEMÓW Z MIGDAŁKAMI........
.....bo nie ma migdałków :)

O.

10. Data: 2006-05-25 20:41:51

Od: "Billcow" <bill/USUN/cow@ep/USUN/f.pl> szukaj wiadomości tego autora

> chyba zartujesz??

Nie zartuje. Dokladniej to nie sa same resztki jedzenia, ale pewne drobiny,
które zbieraja sie w otworkach chropowatej powierzchni migdalków i wywoluja
ropienie.

Zdrowe odzywianie
odklejenie siatkówki, gdzie i jaką metodą?
nietypowe pytanie
lekotka boczna - gdzie najlepiej wykonac zabieg
Miastonia