rosół mętny ???

1. Data: 2005-08-31 22:26:31

Temat: rosół mętny ???
Od: "Katrinos" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

czy ktoś może miał taki rosół ?
ugotowałam go normalnie na kurczaku z warzywami
(por, cebula, seler, marchew, pietruszka)
do tego 2 kostki rosołowe, i co ?
brak smaku prawdziwego rosołu i jakiś mętny kolor ?
skąd to się mogło wziąć ?
czyżby siódme życie kurczaka z Kerfura ?
Pozdrawiam
Katrinos

2. Data: 2005-08-31 22:34:06

Temat: Re: rosół mętny ???
Od: Konrad Kosmowski <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

*** Katrinos <k...@w...pl>:

> [...]
> rosołowe, i co ? brak smaku prawdziwego rosołu i jakiś mętny kolor ?
> skąd to się mogło wziąć ? czyżby siódme życie kurczaka z Kerfura ?

Z 2 tyg. temu był identyczny wątek - poszukaj w archiwum.

--
+ .-. .
Pozdrawiam, . * ) )

3. Data: 2005-09-01 08:39:32

Od: "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

normalnie metnieje, jak sie go ponownie zagotuje. W zasadzie
jak sie gotuje to nalezy dbac o to aby ,,tylko pyrkotal'', a nie
buzowal sie, przy podgrzewaniu rowniez POWOLUTKU.

ale ostatnio mialem przypadek ze po dwu dniach rosol zszedl (stania w
lodowce).
objaw byl taki ze zmetnial przy podgrzaniu (bez zagotowania) i mial obcy
nieprzyjemny smak (pierwszego i drugiego dnia bylo OK) -- polecial do kibla

rosol byl na gesine

pozdrawiam WM

Bali - tam gdzie goździk dojrzewa
papryka ostra