rotawirus

1. Data: 2009-04-06 14:24:19

Temat: rotawirus
Od: t...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy przy rotawirusie jest wysoka goraczka 39,1 wczoraj 39,4 ?
Nie ma wymiotow tylko lekka biegunka (dorosly 30l)
12 dni wczesniej tez przechodzilem chyba tego rotawirusa ale goraczka
byla 38 i tez brak wymiotow.
Nigdzie w internecie nie mam informacji o wysokiej goraczce przy
takich schorzeniach.
Apetyt jest od sredniego do duzego:) - to jest najdziwniejsze

2. Data: 2009-04-06 14:51:45

Temat: Re: rotawirus
Od: "Anka P." <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

t...@g...com pisze:
> [...]
> takich schorzeniach.
> Apetyt jest od sredniego do duzego:) - to jest najdziwniejsze

A ja właśnie gdzieś czytałam niedawno, że może występować wysoka
gorączka. Przerabiam rota od zeszłego tygodnia w rodzinie. Najpierw
4-letnia córka, bez gorączki, ale z biegunka i wymiotami. Przez 5 dni
była tylko o chłodnej wodzie i kilku chrupkach kukurydzianych dziennie.
Od biedy dała sobie wcisnąć Floridral. Bardzo dużo spała.
Teraz od wczoraj 7-letni syn i ja. On z gorączką nawet do 39 stopni, ale
po podaniu leków przecigorączkowych jest rześki jak skowronek. Nie
wymiotuje. Ja bez gorączki, ale za to czuję się jakby mnie walec
przejechał. Jak widać u każdego to samo może dać inne objawy.

Anka P.

3. Data: 2009-04-06 15:17:48

Od: t...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 6 Kwi, 16:51, "Anka P." <t...@a...pl> wrote:

> [...]
> wymiotuje. Ja bez gorączki, ale za to czuję się jakby mnie walec
> przejechał. Jak widać u każdego to samo może dać inne objawy.

Napisz mi czy syn z ta goraczka mial biegunke i wymioty. Jako
kompletny laik ale zbudowalem sobie taką teorie, ze jak nie mam tych
wymiotow i prawie wcale biegunki to ta temperatura jest dlatego
wyzsza?
i jeszcze jedno- czy ma znaczenie w biegunce czy cos jemy
biegunkogennego np. owoce czy to nie ma znaczenia?

4. Data: 2009-04-06 18:21:57

Od: "Anka P." <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

t...@g...com pisze:

> [...]
> kompletny laik ale zbudowalem sobie taką teorie, ze jak nie mam tych
> wymiotow i prawie wcale biegunki to ta temperatura jest dlatego

Chyba nie potwierdzę teorii. Syn ma (miał) gorączkę i nie wymiotował. Ja
bez gorączki i też bez wymiotów. Kwestia osobnicza jak widać.

> i jeszcze jedno- czy ma znaczenie w biegunce czy cos jemy
> biegunkogennego np. owoce czy to nie ma znaczenia?

Zapewne ma. Dwóch lekarzy kazało wykluczyć nabiał i owoce oraz surowe
warzywa.

Anka P.

Prawo i leczenie bez zgody?
jakie badania profilaktyczne warto zrobic?
Bol zebra
Zęby, czy same wypadają ze starości?
Farbowanie włosów w ciąży