roundup i deszcz

1. Data: 2005-06-22 08:44:30

Temat: roundup i deszcz
Od: "rys" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Trzy godziny po spryskaniu ugoru roundapem spadł któtki ale intensywny deszcz.
Po dwóch dniach nie widac żadnych efektów. Czy zabieg trzeba powtórzyć?
Pozdrawiam Rysiek

2. Data: 2005-06-22 09:44:40

Temat: Re: roundup i deszcz
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:0c6d.00000389.42b924ee@newsgate.onet.pl rys
<q...@p...onet.pl> napisał(a):

> Trzy godziny po spryskaniu ugoru roundapem spadł któtki ale
> intensywny deszcz. Po dwóch dniach nie widac żadnych efektów. Czy
> zabieg trzeba powtórzyć? Pozdrawiam Rysiek

Hejka. Na początkowe efekty działania Roundup'u trzeba poczekać 7 - 10
dni.
Pozdrawiam cierpliwie Ja...cki

3. Data: 2005-06-22 11:52:57

Od: "Aaron" <s...@p...qdnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" wrote ...

> Na początkowe efekty działania Roundup'u trzeba poczekać 7 - 10
> dni.

A napisz może ile i ile razy trza wlać tego Roundupa w przewiercony
korzeń kilkunastometrowego wiązu, coby go szlag trafił do zimy lub
przyszłej wiosny?
A.

4. Data: 2005-06-22 12:36:01

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Aaron wrote:

> A napisz może ile i ile razy trza wlać tego Roundupa w przewiercony
> korzeń kilkunastometrowego wiązu, coby go szlag trafił do zimy lub
> przyszłej wiosny?

Jest to dzialalnosc sprzeczna zarowno z etyka jak i z prawem.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

5. Data: 2005-06-22 12:51:08

Od: "Aaron" <s...@p...qdnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Misiurewicz" wrote ...

> Jest to dzialalnosc sprzeczna zarowno z etyka jak i z prawem.

Być może masz rację, a ja mam do wyboru albo mnie szlag trafi albo ten
wiąz, mój wybór jest oczywisty.
A wiązy to takie drzewne chwasty w gruncie rzeczy i w miejscu tego
jednego mógłbym mieć dużo przyjemniejsze roślinki, zresztą duży wiąz
(ale nie zabytkowy!) w środku sadu to prawdziwa rozpacz dla świeżych i
starych nasadzeń!
A.

6. Data: 2005-06-22 13:10:51

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A napisz może ile i ile razy trza wlać tego Roundupa w przewiercony
> korzeń kilkunastometrowego wiązu, coby go szlag trafił do zimy lub
> przyszłej wiosny?
> A.

Roundup działa przez liście,zastrzyki z niego nie pomogą.
Spróbuj zrobić dziurę pod korzenie i wlej formaliny.
Pozdrawiam.Mirzan

7. Data: 2005-06-22 14:15:03

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:d9bn5h$mp9$1@nemesis.news.tpi.pl Aaron
<s...@p...qdnet.pl> napisał(a):
>,
> ... ja mam do wyboru albo mnie szlag trafi albo
> ten wiąz, mój wybór jest oczywisty.
>,
Hejka. Zaproś do współpracy popularne ostatnio kormorany. Załatwią
drzewo ekologicznie i etycznie. ;-)
Pozdrawiam paradoksalnie Ja...cki

8. Data: 2005-06-25 19:50:15

Od: "Henryk " <h...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

rys <q...@p...onet.pl> napisał(a):

> Trzy godziny po spryskaniu ugoru roundapem spadł któtki ale intensywny deszcz.
> Po dwóch dniach nie widac żadnych efektów. Czy zabieg trzeba powtórzyć?
> Pozdrawiam Rysiek

Przy wykonywaniu zabiegow ochrony roslin zwykle przyjmuje sie, ze deszcz nie
moze padac przynajmniej przez 6 godzin od zabiegu. Jesli po 6 -7 dniach nie
bedzie efektu zabieg nalezy powtorzyc.
Pozdrowienia.

9. Data: 2005-06-26 02:56:23

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Henryk wrote:

> Przy wykonywaniu zabiegow ochrony roslin zwykle przyjmuje sie, ze deszcz nie
> moze padac przynajmniej przez 6 godzin od zabiegu.

Interesujaca terminologia. Ja jednak mam nieodparte wrazenie,
ze stosowanie roundupu to nie jest zabieg ochrony roslin,
tylko ich niszczenia.

Pozdrowienia,
Michal

10. Data: 2005-06-26 06:02:17

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Interesujaca terminologia. Ja jednak mam nieodparte wrazenie,
> ze stosowanie roundupu to nie jest zabieg ochrony roslin,
> [...]

Czy niszczenie chwastów motyczkami, grackami, palcami,
jes ochroną roślin czy nie?
Pozdrawiam.Mirzan

Jaki to mączniak
Gazety na kompost