rozdarcie wewnetrzne

1. Data: 2003-09-10 10:00:44

Temat: rozdarcie wewnetrzne
Od: "Alina" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

przezywam rozdarcie..................czekam na wsparcie

1. Data: 2003-09-10 10:07:07

Temat: Re: rozdarcie wewnetrzne
Od: Gandalf <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Alina" <a...@o...pl> napisał(a):

> przezywam rozdarcie..................czekam na wsparcie

Co kropelka sklei, sklei...

--
-<gAnDaLf>-<GG 1836515>-
::. Będzie z tego kura jak krowa.Tak mi .::

1. Data: 2003-09-10 10:16:51

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alina" <a...@o...pl>

> przezywam rozdarcie..................czekam na wsparcie

wiesz Alina...
Bozia różniaste nakłada próby
zrozumieć istotę... znaczy wiedzieć co boli...
wtedy jest znacznie lżej
to niczyja wina jeśli coś jest niezależne od Ciebie
to nie jest Twój wybór
Twoim wyborem jest - jak do problemu podchodzisz :-)

\|/
re:

1. Data: 2003-09-10 11:03:13

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alina" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> przezywam rozdarcie..................czekam na wsparcie

Jeszcze jeden tego typu post a chyba powitamy następnego
Trolla

Qwax

1. Data: 2003-09-10 12:49:18

Od: "Jacek B." <d...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Alina" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> >
> Jeszcze jeden tego typu post a chyba powitamy następnego
> Trolla
>
> Qwax

jeżeli będzie miała ochotę, to puści jeszcze ze 3 tysiące i tobie nic
do tego. Lepszy ludzki troll, niż sztuczny śmierdziel.

Pisz Alino tyle i le chcesz i nie przejmuj się głupkami - tu jest ich
bardzo niewielu - sami cudowni ludzie, poprzegradzani kilkoma
głupolami, aby można ich było zauważać.

1. Data: 2003-09-10 12:58:19

Od: KOMINEK <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Alina" <a...@o...pl> wrote in news:bjmsor$hvf$1@sunflower.man.poznan.pl:

> przezywam rozdarcie

Nie trzeba bylo tak szeroko rozstawiac nog.
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi, wnioski, propozycje: k...@e...pl

"Kobieta ma sie do mezczyzny tak, jak rzecz niedoskonala i ulomna do doskonalej."[sw.
Tomasz z Akwenu]

1. Data: 2003-09-10 13:18:46

Od: "Jacek B." <d...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KOMINEK" <k...@e...pl> napisał w wiadomości

> Nie trzeba bylo tak szeroko rozstawiac nog.
> --
> KOMINEK [uowca uosi]
> Skargi, wnioski, propozycje: k...@e...pl
> G-Gadu-1209534 [czynne cala dobe]

czy mógłbyś podać chociaaż jeden post na ta grupę, który zawierałby
oznaki twojej dorosłości?

1. Data: 2003-09-10 13:32:02

Od: "Jacek B." <d...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zawierałby
> >

> A czy ty uważasz ze dorosłość wyklucza ironię i humor -
> podaj jakikolwiek swój post na dowolną grupę który
> potwierdza twierdzenie że jesteś nadpoważnym nadsmutasem
> ;-)))
>
> Pozdrawiam
> Qwax

Obserwuję jego posty od ponad 1,5 roku - są najzwyczajniej w świecie
niedojrzałe - wskaż mi choćby jeden jego post poważny, szanujący inną
osobę - co do żartów, znam się na nich, sam tutaj często bardzo ostro
i wręcz prowokacyjnie żaruję - ale, jeżeli pojawia sie poważny
problem, nie lek=ceważę go. Alg.
Ps. Przypomij sobie rozmowę o schizofrenii.
Nie jestem nadpoważnym nadsmutasem, o czym swiadczy np. jeden z moich
ostatnich postów o siostrze, z którą rżną w karty i ogrywam ich z ich
ryntki. takich postów jest więcej - dokładnie jeden na cztrery, co już
też wyjaśniałem.

1. Data: 2003-09-10 13:50:54

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
tu jest ich
> bardzo niewielu - sami cudowni ludzie, poprzegradzani

Jacku, Jacku aż tyle w tobie samokrytyki?
Podziwiam!

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2003-09-10 14:02:20

Od: "Jacek B." <d...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No dobra - jego to jego, ale czepiałeś się mnie -
> wybaczam;-)))
>
> A co do trollowania to jak pojawiają się od tej samej osoby
> trzy posty prawie bez treści to zaczyna trącić trollem
>
> Pozdrawiam
> Qwax

to będzie czwarty :)) - nie czepiałem się ciebie kompletnie - możliwe,
że popełniłem wielki błąd i napisałem na twój adres, za co cie nie
przepraszam, bo mnie sumienie jeszcze nie gnębi, może wieczorem - o
ile se przypomne :))))

A kominek i tak dla mnie jest kompletnym, okrągłym zerem - zero treści
w jeggo postach, on o tym wie!

samotnosc
dsjkfd;fd
spadek libido