rozdwajanie paznokci

1. Data: 2003-03-20 09:00:28

Temat: rozdwajanie paznokci
Od: "lenkova" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na wiosnę po raz pierwszy w życiu zauważyłam u moich paznokci tendencję do
rozdwajania się :(

Jako że właśnie po raz pierwszy nie mam pojęcia jak na to zareagować...

Pomożecie?

--
pozdrawiam,
lena

1. Data: 2003-03-20 10:18:39

Temat: Re: rozdwajanie paznokci
Od: "Danuta Zadka" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomaluj sobie paznokcie odżywką, która wzmacnia płytkę paznokcia.

1. Data: 2003-03-20 10:25:04

Temat: Odp: rozdwajanie paznokci
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po pierwsze zrezygnuj z metalowego pilnika do paznokci. Znacznie lepszy jest
szklany.
Po drugie zacznij łykać witaminy np. tabletki ze skrzypu polnego (wzmacniają
włosy i paznokcie)
Po trzecie kup sobie dobrą odżywkę do paznokci: polecam odżywkę do kruchych
i rozdwajających się paznokci firmy Alessandro. Nazywa się 1/2/3 Nail
Control System X-Tra Nail Hardener. Nakładaj ją na paznokcie kilkuwarstwowo
przez 6 tygodni, zmazuj tylko zmywaczem bezacetonowym. Kosztuje 45 zl, ale
jest b. skuteczna.Unikaj w tym czasie moczenia rąk w wodzie - pranie i
zmywanie w rękawiczkach.
Mam nadzieje, że to wszystko pomoże.
Pozdrawiam serdecznie
Kasia

1. Data: 2003-03-20 10:41:24

Od: "fajna laska" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Mam nadzieje, że to wszystko pomoże.

Ja dorzuce jeszcze odzywke do paznokci rozdwajajacych sie z Sally Hansen
(chyba tak sie pisze) i kostkę drobnoziarnistą to pilowania koncowki
paznokcia. Zamiast skrzypu łykałam tran w kaspułkach. Poskutkowało :)
Powodzenia

--
Za uwagę dziękuje
fajna laska

1. Data: 2003-03-20 12:09:56

Od: "Kaliope" <k...@n...podlesie.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na wiosnę po raz pierwszy w życiu zauważyłam u moich paznokci tendencję do
> rozdwajania się :(
>
> Jako że właśnie po raz pierwszy nie mam pojęcia jak na to zareagować...

Hejeczka;-)))

Zażywaj tabletki ze skrzypu polnego, drożdżowe, może brakuję Ci witamin, po
zimie jest to dosyć częste. Możesz robić łapkom kąpiel w ciepłej oliwi z
oliwek (można dodać witaminę A i E w kropelkach). Na deser zamiast lodów
wcinaj galaretki, paznokcie je bardzo lubią;-) Z odżywek stosowałam Sally
Hansen i były niezłe, teraz mam Alessansdro (różową serię) i także pomaga
zachować długie i nierozdwajające się pazurki.

Pozdrawiam,

Kaliope

1. Data: 2003-03-20 12:59:36

Od: "Iza" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaliope" <k...@n...podlesie.krakow.pl> napisał w
wiadomości news:b5cao2$bmp$1@atlantis.news.tpi.pl...
teraz mam Alessansdro (różową serię) i także pomaga
> zachować długie i nierozdwajające się pazurki.
(ciach)

a gdzie w Warszawie można kupić tą serię odżywek???

Iza

1. Data: 2003-03-20 13:04:05

Od: "izula" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja kiedyś miałam podobny problem. Stosowałam wtedy olejek kamforowy ( do
kupienia w aptece) + normalny olej spożywczy- to podgrzane (tylko nie za
bardzo, uważaj, żeby się nie oparzyć). Śmierdzi, ale skuteczne. Przy
regularnym, codziennym stosowaniu powinno pomóc po około tygodniu. Miałam
problem z głowy na kilka miesięcy. Możesz też łykać np. Mertz Special lub
inne drożdże.
pzdr. i powodzenia,
Iza :)))

1. Data: 2003-03-20 13:44:33

Od: "yewka" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja dorzuce jeszcze odzywke do paznokci rozdwajajacych sie z Sally Hansen

po tym specyfiku dopiero mi się zaczęły rozdwajać - przez całą szerokość
paznokcia

i kostkę drobnoziarnistą to pilowania koncowki
> paznokcia.
kupiłam ostatnio w Koronie (wrocek) mineralny pilniczek do paznokci (to
chyba jednak nie to samo) -miodzio!

a skrzyp kiedyś łykałam ale coś mi nie bardzo pomógł. Od miesiąca biorę
Silkę (100 tabletek 29 zł- na 3 miesiące) i MAM paznokcie. Od 2 tygodni nic
mi sie nie rozdwaja, maluję Inglotem i dumnie nosze swoje "pazuru"

yewka - Wroclaw

1. Data: 2003-03-20 13:53:16

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Widziałam Alessandro w sieci Sephora, oraz w Douglasie w Wola Parku.
Pozdrawiam serdecznie
Kasia

1. Data: 2003-03-20 14:18:10

Od: "Maja" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"yewka" <y...@o...pl> napisał

> po tym specyfiku dopiero mi się zaczęły rozdwajać - przez całą szerokość
> paznokcia

dokładnie to samo było/jest u mnie.
nie polecam.
kiedyś próbowałam max factor "diamond hard" [czy jakos tak. to była odzywka
z nr chyba 4.. taka z pylkiem diamentowym.. ona mi bardzo pomogla, ale nie
wiem, czy jeszcze jest w ofercie]

pzdr.

ja

Cienie Bourjois - pytanie