sól do kąpieli

1. Data: 2003-03-19 18:58:18

Temat: sól do kąpieli
Od: "Kropa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam takie pytanie.
Kupiłam sobie sól do kąpieli sosnowy las z olejkliem igliwia sosny "On
line".
Któraś z was tego używa???
Bo nie wiem ile mam tego wsypac do wanny:)

1. Data: 2003-03-19 19:33:36

Temat: Re: sól do kąpieli
Od: "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kropa" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> line".
> Któraś z was tego używa???
> Bo nie wiem ile mam tego wsypac do wanny:)

Niewiele pomoge:-) Ja uzywalam soli mleczno-miodowej (tej samej firmy) o
przecudownym zapachu. A uzywalam jej do peelingu ciala. I tyle ile sie
zuzylo do tego peelingu tyle wpadlo do wanny:-) Polecam bardzo -efekty
rewelacyjne;)

> Pozdrawiam
Kropelka

1. Data: 2003-03-19 21:04:01

Temat: Odp: sól do kąpieli
Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niewiele pomoge:-) Ja uzywalam soli mleczno-miodowej (tej samej
firmy) o
> przecudownym zapachu.

ja ją właśnie nabyłam w sobotę, ale mnie tenm zapach troszkę drażni...
A nie pomyślałam, żeby powąchać przed kupnem :-(

ja wsypałam około 1.5 cm zawartości patrząc od nakrętki. Rzeczywiście
woda była tak jakby delikatniejsza, nie taka twarda.

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

mały dezodorant (torebkowy rozmiar :-))
Pęcherzyki na rękach
pęknięte naczynko - gdzie w Krakowie usunąć??
konkurs pieknosci (dosc dlugie)
Szukam fryzjera-stylisty w Lublinie